Gjest Labello Skrevet 9. juni 2002 #1 Skrevet 9. juni 2002 Hva gjør man på et rebusløp i utdrikkning-sammenheng? Noen tips på hva man kan gjøre når man bor i en liten by?
Mrs. B Skrevet 12. juni 2002 #3 Skrevet 12. juni 2002 Jeg fikk et slags rebusløp i utdrikningslaget mitt.. Venninnene mine hadde gjemt lapper rundt omkring i leiligheten til forloveren min. Den første lappen ledet meg til et nytt rom hvor jeg måtte gjøre små oppgaver.. noen litt "kinky".. osv. Først måtte jeg f.eks. inn på soverommet og demonstrere hvordan jeg sugde (på en banan med plomme baller!!), så måtte jeg på kjøkkenet, på badet måtte jeg skifte bleie på en babydokke osv. Det var veldig morsomt, og for hver oppgave jeg klarte fikk jeg åpne en gave! 12
Engel Skrevet 12. juni 2002 #4 Skrevet 12. juni 2002 Mange lager rebusløp der den som skal drikkes ut må løse rebusen for å finne ut hvor han/hun skal dra. Vel fremme må vedkommende løse en oppgave (kan være hva som helst, kun fantasien som setter grenser her), og kanskje drikke noe. Når oppgaven er utført får han/hun en ny rebus til et nytt sted osv. til man ender der alle er samlet! Husk å ha "spioner" med kamera i buskene underveis i løypa!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå