Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er glad i x-pulevennen min som en venn, men nå har jeg fått med kjæreste,... Vil gjerne beholde begge to. Men synes dere det er rart å fortsette å holde kontakten med x-pulevennen da?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjærsten min sa nei til å beholde x-ff som min venn.

Og det forstår jeg =)

Anonymous poster hash: 4b9eb...2ff
  • Liker 1
Skrevet

Hold døra åpen, kanskje blir det over med kjæresten og da er en KK god å ha.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal du beholde kontakt med en pulevenn? En pulevenn er en man har sex med og ingenting annet.

Skrevet

x-PV min er litt sur. Han ville ikke at jeg skole holde på med andre (kline/sex), men ikke ville han ha noe serriøst forhold heller... Hva er greia med det da? Jeg hadde litt følelser for han, men er kommet over det nå.

TS

Skrevet

Før var pulevenn en man pulte med. Ikke hengte med og pleide et vennskap med. Det gjorde vi med de vennene man ikke kledde seg naken med.

Spørsmålet til TS er da omtrent det samme som "skal jeg slutte å henge med exen min".

Ja.

• Liker 1
Skrevet

Før var pulevenn en man pulte med. Ikke hengte med og pleide et vennskap med. Det gjorde vi med de vennene man ikke kledde seg naken med.

Spørsmålet til TS er da omtrent det samme som "skal jeg slutte å henge med exen min".

Ja.

Enig, når man leser om mange "pulevennforhold" så høres det mer ut som om de har vært i et slags åpent kjæresteforhold.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er rart. Men jeg synes ikke det er rart å fortsette å holde kontakten med ekser heller.

AnonymBruker
Skrevet

Vel.. Litt rart er det jo. ;)

Anonymous poster hash: 06445...32f
Skrevet

Dersom du vil ha et seriøst forhold med kjæresten, dump pv din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...