Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Eg er lik eit brød på data og treng difor di hjelp. . Heile skjermen min har flytta seg til venstre og har ramle litt ned. På høgre side ser eg ein svart firkant. Eg ser ikkje den linje nederst der aktive program ligg, ei heller td klokka. Eg får ikkje maksimert skjermbiletet. Heile skjermen vert ikkje nytta. Nokon som har peiling?
RockPaperScissor Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Er det snakk om laptop eller stasjonær?
Lutetium 71 Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Tipper det er noe med oppløsninga som har skjært seg. Prøv å komme deg inn på: Kontrollpanel - Alle kontrollpanelelementer - Skjerm - Skjermoppløsning Velg den anbefalte oppløsningen (kanskje også velg en annen først og skift tilbake til den anbefalte), og se om ting faller på plass.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 (endret) Tipper det er noe med oppløsninga som har skjært seg. Prøv å komme deg inn på: Kontrollpanel - Alle kontrollpanelelementer - Skjerm - Skjermoppløsning Velg den anbefalte oppløsningen (kanskje også velg en annen først og skift tilbake til den anbefalte), og se om ting faller på plass. har gjort det.. får kun eit val og det er "Mobil pc-skjerm" Alle ikona låg hulter til bulter då eg logga meg inn i dag Endret 7. august 2013 av Stjerner og planeter
Lutetium 71 Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 har gjort det..får kun eit val og det er "Mobil pc-skjerm"Det stemmer bra, samme står på min. Rett under der skal det stå "Oppløsning". Men denne mangler altså? Alle ikona låg hulter til bulter då eg logga meg inn i dagRestart er forsøkt?Hm.. kan det være at du har rotet deg borti sikkerhetsmudus? Er ikoner og alt annet veldig stort?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 (endret) Det stemmer bra, samme står på min. Rett under der skal det stå "Oppløsning". Men denne mangler altså? Restart er forsøkt? Hm.. kan det være at du har rotet deg borti sikkerhetsmudus? Er ikoner og alt annet veldig stort? står oppløsning. og då har eg han på den som er anbefalt prøver restarting no! hjalp ikkje nei, dei er ikkje store men eg hadde systematisert dei og no ligg dei som kasta ut på skrivebordet mitt... Endret 7. august 2013 av Stjerner og planeter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå