HanneB Skrevet 21. april 2004 #1 Skrevet 21. april 2004 Fra "gammelt" av var det foreldrene som inviterte til bryllup, og da var de vertskap for festen. Vi inviterer selv, og ingen av oss har foreldre i live. Hvem skal da være vertskap? Noen bør vel ta imot gjestene i festlokalet før brudeparet ankommer? Noen som har forslag?
*Lene* Skrevet 21. april 2004 #2 Skrevet 21. april 2004 Dere selv er vel vertene siden dere inviterer. Men jeg ville nok evnt. spurt søsken om de vil ta i mot ved middagen. Alternativt noen andre i familein man har god kontakt med!
HanneB Skrevet 21. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2004 I og med at vi inviterer til mottagelse rett etter vielse og vi er hos fotografen MÅ vi ha noen som tar i mot gjestene. Hadde tenkt å spørre min bror/hans sambo + kjærestens bror og hans kone. For da har vi noen som kjenner begge familiene.. Men kjærestens bror er også toastmaster......
Tosca Skrevet 21. april 2004 #5 Skrevet 21. april 2004 Dere skal ikke ha en toastmaster som kan ordne det da?
Tosca Skrevet 21. april 2004 #6 Skrevet 21. april 2004 Der var jeg litt treig ja. :oops: Kjærestens bror er toastmaster ja.......... Super ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå