AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Jeg skulle hatt noen vaskeposer som er større enn 30 cm x 40 cm. Hvor kan jeg finne det? Finner bare små vaskeposer når jeg leter. Anonymous poster hash: 8e532...c72
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Jeg vet at de har vaskeposer på lindex og i mange matbutikker (i alle fall rema1000), men jeg vet ikke om de er små. Når man kjøper hos lindex får man to i en pakke, en stor og en liten. Men som sagt, jeg vet ikke hvor stor den store er. Anonymous poster hash: 0bd36...349
Belima Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Noen ganger "putter" jeg fint tøy inn i et dynetrekk og vasker. Husk på å lukke det igjen i bunnen noe jeg glemte en gang!
Gjest Blomst83 Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Skulle Jeg vet at de har vaskeposer på lindex og i mange matbutikker (i alle fall rema1000), men jeg vet ikke om de er små. Når man kjøper hos lindex får man to i en pakke, en stor og en liten. Men som sagt, jeg vet ikke hvor stor den store er. Anonymous poster hash: 0bd36...349 Lindex var det første jeg tenkte på også Mener også at jeg har sett det på Europris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå