Gå til innhold

Mikrofon til talene

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi blir 65-70 stk..er det nødvendig? Tenker at det kan være greit å slippe å "rope" når man skal gi tale. Jeg har vært i bryllup hvor de som sitter lengre bak ikke får med seg alt, så det er jo kjedelig..

Endret av karella
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer selvsagt an på størrelsen og utformingen på lokalet, men vi var 65, satt i hestesko. Ingen behov for mikrofon der.

Hvis noen er veldig spake kan det selvsagt være nyttig, men ellers er min erfaring at folk blir enda mer nervøs når de må snakke gjennom en mikrofon. Det kan være ekkelt om man ikke har gjort det og enda vanskeligere å justere styrken på stemmen enn om man vet at man må snakke litt høyt.

Og helt ærlig, i de bryllupene hvor jeg er blant gjestene som har satt langt unna, så har ikke talene vært høydepunktet.

Skrevet

Vi var 70 til middag, og hadde mikrofon. Vi hadde et stort rom og 7 meter under taket, så hos oss hadde det forsvunnet uten. OG, er talene gode, så er de morsomme for de som sitter langt unna også.

Skrevet

Vi hadde mikrofon. Var 65 stk. Noen valgte å bruke den, mens andre bare snakket høyt nok til at alle hørte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...