Gå til innhold

Noen andre gir han mye oppmerksomhet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig frustrert nå, og trenger å få pratet med noen. Min kjæreste er svært aktiv på nettet, spesielt på et bestemt nettsted. Der er det også ei som snakker til han hele tiden, og når jeg så igjennom loggen hennes var over halvparten av hennes replies og innlegg til han, og det gjør meg forferdelig trist. Hvor hun skriver ting som "kanskje jeg skal se denne filmen. en dag ;)" Og det første jeg tenker at hun vil se den med han. Det er vel mine kvinnelige innstinker som er på vakt her. Jeg har også fortalt han hvor mye hun plager meg, men han ser ikke ut til å gjøre noe med det. Jeg har ikke fått kontakt med han de siste dagene, men jeg ser han heller foretrekker å snakke med folk han ikke kjenner online enn å snakke med meg. Jeg sendte over 8 meldinger her en dag hvor jeg nærmest tryglet og ba om å få høre fra han, men hørte ikke et pip. Det er første gang han ikke svarer meg når jeg er på gråten. Hva skal jeg gjøre? Det at han velger å snakke med andre enn meg er helt forferdelig følelse. Er jeg en så kjedelig person? Jeg måtte bare få dette ut etter mye frustrasjon her alene, jeg føler meg så hjelpesløs når jeg sitter å ser ei annen sikle over han, det føles iallefall sånn ut. jeg har ingen venner, så jeg håper det går fint at jeg spør om litt trøst her. Takk for forståelsen.

Anonymous poster hash: 5704b...51c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! forstår godt frustrasjonen din! hvem har vel ikke vært der! mitt tips er først og fremst å prate med han skikkelig om det, mitt andre råd er å bruke masse tid på familie/venner, rett og slett bruke tid på å oppta tankene dine så du ikke tenker så mye på han. La han merke at du ikke er der og se hvor interessert han er slik. Noe annet du kan gjøre er å pynte deg selv litt, finn litt "deg" tid og dyrk deg selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Føler du at du kan stole på han? Det er jo igrunn litt rart at han ikke svarer deg når du prøver å få kontakt med han, har dere vært sammen lenge?

Dersom du bor i nærheten av han, kan du jo kanskje svippe innom han? Hva slags nettside er det forresten som fører logg? Er dette en datingside? I så fall hadde jeg nok ikke hatt ønsker om å fortsette i det forholdet..

Anonymous poster hash: 477aa...02f
AnonymBruker
Skrevet

Er det rart det gikk gale?

Eller er det rart man tenker folk er gale?

Er det gale at det var rart?

Er det godt det er over?

Mange spørsmål. Men er det noen åpenbare svar?

Anonymous poster hash: 6ca86...762

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...