AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Hei, jeg har nettopp (vært sammen litt over en mnd) møtt en fyr som har vært singel i nesten 10 år, selv har jeg vært i forhold fra jeg var 18, er nå 31. Problemet mitt er litt rart, og jeg vet det er ganske "lite", men det er alikevel noe jeg reagerer sterkt på. Her kommer det; Vi sitter å ser på tv, også kommer det bilder av noen damerumper i små truser på skjermen, og han lager en "mmmmm" lyd. Dette har nå skjedd et par ganger og jeg reagerer like sterkt hver gang, det får meg til å føle meg lite spesiell, jeg begynner å tro jeg kanskje heller burde være singel, for alle menn nyter vel synet av vakre kvinnekropper, det er vel kanskje for mye forlangt å ha en som kun har øyne for deg. Han forklarer at det er gammel vane, og når jeg spør hva om det var ekte så svarer han at han kunne laget samme lydene igjen, men at det glapp ut av han og at han forsto det var feil.. Jeg føler meg litt slem som reagerer sånn på det, men jeg vil ikke inn i et nytt forhold med overraskelse på overraskelse som jeg ikke takler. Jeg forstår at det er min dårlige selvtillit som spiller en stor rolle her, men hva hjelper det? Overreagerer jeg? Anonymous poster hash: 634a7...ebd
Wonders Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 åj dette kan bli tøfft. Det er bare å si åssen du har det når han gjør dette. Hver gang han ser på en dame, hver gang han sier noen på tv er deilige. Ikke kapp av han fingrene, men det er du som lærer han åssen du liker å bli behandlet. Om han vokser med deg, -eller skyver deg unna vites ikke.... Full av selvtillit, ta på små truser å vis han hva du har. Hot ass yourself! 1
østlendingen Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Jeg har fortalt hva jeg synes om det men det er jo på en måte sånn han er?! Jeg har ingen forståelse for det der for jeg er ikke slik selv. Sitter aldri å sikler på en fyr på tv eller i parken. Jeg har jo kjæreste!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Menn er fra Mars, Kvinner er fra Venus. Det spiller ingen rolle at DU ikke sikler på en fyr i parken eller på TV. Menn er mye mer visulle enn kvinner. Han kommer nok ikke til å slutte å synes andre kvinner er attraktive, men at han sitter å sier "mmm" kan han jo kanskje slutte med. Det er ganske sleazy! Anonymous poster hash: 33060...02d
østlendingen Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 jeg tenker at han har sittet og sett på tv for seg selv i mange år og sagt mm for seg selv, og at det at jeg plutselig satt der med han skapte en slags ooops.. men hva om denne "mmm" lyden kommer da vi er på stranda, om en av mine venninner?! Herregud... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå