Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som blogger?

På hvilken platform er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør - har eget domene, men bruker wordpress.

Skrevet (endret)

Jeg gjør - har eget domene, men bruker wordpress.

Du, jeg vurdere og hoste selv også. Nu er jeg på Blogger og er ikke fornøyd, for så det mildt.

Endret av Gjest
Skrevet

Du, jeg vurdere og hoste selv også. Nu er jeg på Blogger og er ikke fornøyd, for så det mildt.

Det anbefales! Jeg blogget fra blogg.no, og å gå over til wordpress/eget domene var som å komme til en ny verden! Det var en venninne av meg som fikset det for meg på godaddy.com =)

Skrevet

Det anbefales! Jeg blogget fra blogg.no, og å gå over til wordpress/eget domene var som å komme til en ny verden! Det var en venninne av meg som fikset det for meg på godaddy.com =)

Vel, jeg brukte WP i 2010, men fant softwaren bloated allerede da, men har funnet noe som heter Dropplets og vil prøve ut det i stedet.

Skrevet

Vel, jeg brukte WP i 2010, men fant softwaren bloated allerede da, men har funnet noe som heter Dropplets og vil prøve ut det i stedet.

Dropplets har jeg aldri hørt om. Men si fra om du er veldig fornøyd, så kanskje jeg også skal vurdere det!

Skrevet

Dropplets har jeg aldri hørt om. Men si fra om du er veldig fornøyd, så kanskje jeg også skal vurdere det!

Tror det er det rette for et lettvekterprosjekt som jeg har og det er utviklet av en fyr som brukte å jobbe med WP tidligere. Her er bloggen hans.

Skrevet

Av og på - akkurat nå av siden jeg hadde litt for travelt.

Har også registrert egen og kjører wordpress ellers.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Blogspot. Synes det er best...

Anonymous poster hash: 2e790...3be
Skrevet

Jeg bruker Blogspot. Synes det er best...

Anonymous poster hash: 2e790...3be

Ok, ok, men det er tegn som tyder på at Google økser bloggeplatformen sin, så du bør kanskje gjøre som meg og begynne og se deg om etter en annen host/hoste selv.

Skrevet

Ok, ok, men det er tegn som tyder på at Google økser bloggeplatformen sin, så du bør kanskje gjøre som meg og begynne og se deg om etter en annen host/hoste selv.

Kilde?

Skrevet

Kilde?

Ingen kilder pr se, det er bare en følelse jeg har etter alt de har funnet på å økse i år.

Skrevet

Blogspot er sinnsykt populært så vidt jeg vet? Funksjonene de økser er hovedsaklig mindre populære ting. Google Wave, Google Latitude..? Ikke akkurat supermye brukt, vil jeg tro?

Skrevet (endret)

Blogspot er sinnsykt populært så vidt jeg vet? Funksjonene de økser er hovedsaklig mindre populære ting. Google Wave, Google Latitude..? Ikke akkurat supermye brukt, vil jeg tro?

De økset Google Reader nylig. Det var RSS-leseren mange brukte. http://en.wikipedia.org/wiki/Google_Reader

Endret av Gjest
Gjest C4r1n3
Skrevet

Bruker blogspot/blogger og er fornøyd nok. Kunne tenkt meg egen side, men har ikke nok lesere til å at jeg har brydd meg om å betale for det ennå.

Prøvde meg på blogg.no en periode, men syns det var så forbaska vrangt med å få designet slik jeg ville og jeg ble drittlei alle fjortisene som kom med masseproduserte "fin blogg, kommentere tilbake? :)".

Var også på wordpress en stund for noen år siden, men husker ikke helt hvorfor jeg sluttet der - lurer på om det hadde noe med designet der også..

Skrevet

Jeg skiftet nettopp over fra blogspot til wordpress. Synes det virker veldig greit sålangt, er utrolig brukervennlig. Titta raskt innom Blogger, men fikk et useriøst inntrykk pga. alle fjortisene som herja i kommentarfeltene.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker wordpess med eget domene. Skjønner meg ikke på folk som bruker blogspot, det er ikke pent og veldig tungvindt å kommentere.

Anonymous poster hash: 4484a...085

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...