Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har bestilt fra mulberry.com? Jeg har tidligere bestilt fra Net-a-porter og Luisaviaroma, men de har ikke det jeg vil ha. Jeg forstår det slik at det kommer toll og mva i tillegg til prisen på m.com, men omtrent hvor mye må man regne med? Når jeg leser rundt omkring virker det nesten litt tilfeldig hva man må betale. Det er kanskje bare jeg som ikke har forstått hvordan det regnes ut.

Hvis du har handlet der, hva kostet det du kjøpte, og hva måtte du betale i tillegg?

Skrevet

Jeg kjøpte Mulberry Alexa oversized, husker ikke akkurat hva jeg betalte, men tror det var ca 11 000 (mulig litt mindre, er ei stund siden, og jeg husker ikke kursen da. Men du kan sjekke med en valutakalkulator).

Ei stund etter fikk jeg regning på toll/frakt på litt over 2000kr....

Men grei side, og det gikk ikke mange dagene fra jeg bestilte og til pakken ble levert på døren!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det blir så stor forskjell fra å handle i mulberrybutikken i Oslo? Det er jo ikke toll på varer fra england, og MVA er det jo på de som selges her også. Noen som vet?

Anonymous poster hash: 798c2...337
Skrevet

Jeg bor et godt stykke unna Oslo, så for meg er det liksågreit å bestille fra Mulberry sin side. Tror ikke den i Oslo har nettbutikk..

De sender iallefall. Mannen min ringte de og kjøpte ei Bayswater til meg, og den sendte de i posten (en meget overraskende bursdagsgave for noen år siden!)

Skrevet

Det er kun moms som skal betales for, samt tollgebyret på 150-200 kr til tross for at vesker er tollfrie.

Sist jeg bestilte veske derfra betalte jeg 4500,- på mulberry.com for frakt og selve vesken, også kom en regning på 1700,- i ettertid. Dette er egentlig 300 kr mer enn jeg skulle betale dersom det stemmer at det er 25% av beløpet man skal betale. Blir ofte sånn at det blir et par-tre hundrelapper mer enn jeg regner ut selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...