Gjest Mille87 Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Studert i flere år med en veldig ambisiøs flink jente. Vi går en studieretning som krever litt albuer for å få "drømmejobben", jus. Jeg er ikke helt personen som går over lik for å komme frem. Da jeg kom tilbake fra juleferie oppførte hun seg som en fremmed overfor meg. Vi hadde vært veldig mye sammen i studietiden og spist mange middager, tatt utallig mange kaffekopper sammen og lest sammen hver dag. Det jeg ikke likte var at hun var veldig ambisiøs og til tider spydig. Etter ferien sa hun hei, og deretter så en annen vei. Møtte hun på meg så hun forbi meg. Hun hadde fått seg noen nye venninner. Hun frøs meg rett og slett ut. Hun så jeg satt alene, men brydde seg ikke. Jeg latet som ingen ting og snakket av og til med henne hvis jeg ble stående ved siden av henne i en kø. Hun var litt hyggelig, men så fort noen andre kom kunne hun bare gå. Hun fikk en veldig bra jobb ved siden av studiene og hadde rykket mange hakk opp på kort tid. Satt hun sammen med de nye venninne hilste hun ikke en gang på meg. Jeg kjenner ikke disse jentene, de hilser heller ikke på meg. Har aldri gjort henne noe og lurer på hva som skjer når folk gjør sånn.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Du ble plutselig ikke god nok for henne. Beklager at det ble slik. 2
Gjest Sfl Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Hun som oppfører seg patetisk her, hvis du ikke har gjort noe galt. Prøv å hev deg over det og ikke synk like lavt som henne som oppfører seg slik. Selv om det kanskje kan være vondt.
Hapa Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Venninna di høres både kald og kynisk ut, synd at du må oppleve slik oppførsel. Skal vedde på at karma kommer til å bite henne i ræva, en dag kommer hun nok krypende tilbake til deg etter at hennes "nye venner" har frosset henne ut.... Da skal du stå rakrygget, smile, si hei og vise at du klarer deg veldig fint i livet uten henne.
Wonders Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 (endret) hmmm dette var veldig merkelig, ts... Ikke glem at det samme kan skje med henne med nye venninder. Karma er faktisk godt å ha Endret 7. august 2013 av Wonders 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Kanskje hun er fornærmet for noe? Har du telefonnr hennes og glemte å ønske henne en god jul osv? Veldig barnslig oppførsel, men du kan jo spørre om du har gjort henne noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå