AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Jeg flytter snart ut av min kjære leilighet, og må etterhvert vadke ned. Noen som har en grei liste for hva man må huske? Hvor grundig skal man være? Vet jo at det må mer til enn en vanlig helgevask - og at jeg må inni skuffer og skap...Anonymous poster hash: fabfb...6c4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Tak/gulvlister, oppå skap, kjøkkenvifte, vifta på badet, bak toalettet, og sjekk slukene for hår/hudrester. Anonymous poster hash: 56a36...2f4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Oppå kjøkkenskap Over dørlister Alle lister generelt Vaske kjøleskap grundig, og i det hullet dar vann renner ut Fjerne hår fra sluk og rense skikkelig der Anonymous poster hash: 8b447...9d2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 For utvask skal man være ekstremt grundig og vaske overalt Dører inkl rammer på siden og over Dørhåndtak Vinduer inkl rammer på siden og over Vindushasper Porttelefonen hvis dere har det Kraner Lysbrytere Stikkontakter Ta vare på gamle tannbørster og gamle klær som du kan rive opp til filler. En blanding av eddik, bakepulver og vann gjør det meste rent, fjerner flekker og er miljøvennlig og billig. Anonymous poster hash: 0033e...640
litle_my Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Alle flater, dvs tak, vegger, gulv. Alt som allerede er nevnt. Dersom du har taklamper må du rengjøre inni skjermen. Husk å ta fram panelovner og vask bak, der er det MASSE støv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå