AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Vi har vært sammen i 3 år, slutten av 20-årene. Første året stod vi i et forhold på Facebook. Så tok han det vekk og slettet profilen sin. Så ble han medlem igjen, men ville ikke vise at vi er i et forhold. "Det har ikke folk noe med", sier han. Og at han aldri bruker Facebook uansett. De siste månedene har han blitt tagget i masser av bilder sammen med ei anna jente jeg ikke kjenner. Han svarer aldri om jeg skriver på wallen hans (barnslig av meg, I know. Ville bare sjekke). Det virker som han skjuler meg! Ingen av vennene hans vet hvem jeg er, har aldri møtt dem... Hvis jeg spør han hvem denne dama er så blir han bare sint og nekter å snakke meg i et par dager. Er jeg bare sjalu eller er dette litt mistenksomt? Anonymous poster hash: 38aa8...460
Gjest Ploff Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 FB er et nettsted. Livet lever du ikke der. 2
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 dette med å ikke stå i forhold på facebook kan jeg for så vidt forstå uten at det er noe suspekt med det. at han blir sint når du spør han hvem denne dama er, er jo litt merkelig. litt rart at ingen av vennene hans heller vet hvem dy er
Gjest Miranda2011 Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Dere har vært sammen i tre år og du har ikke møtt vennene hans? Du har god grunn til å være mistenksom... 12
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 FB er et nettsted. Livet lever du ikke der. Det vet jeg, men han har kontakt med alle vennene sine der, og bruker det hele tiden. Så hvorfor vil han ikke at folk skal vite at han har dame? Rart. Han er sånn i virkeligheten også, aldri fortalt vennene sine om meg. Anonymous poster hash: 38aa8...460
Gjest Ploff Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Er du sikker på at dere egentlig er sammen? 8
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Er du sikker på at dere egentlig er sammen? Ikke dum denne Noen vil så gjerne litt mer enn den andre.
Miss moneypenny Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Jeg hadde ikke godtatt dette. Jeg hadde forlangt et svar på hvorfor han kan tagges på bilder med henne og ikke "være i et forhold" med deg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Vi bor på hver vår kant av landet nå, og ses et par ganger i uken. Begynner å lure på om jeg har vært så blind og at jeg bare er ei han har seg med et par ganger i uken.. Anonymous poster hash: 38aa8...460
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 FB er ikke plassen å ha et forhold Jeg er ikke "venn" med min ektefelle på FB engang. Mener han ser jo det jeg skriver på FB og jeg kan se hva han har, men utover det så har ikke jeg noe stort behov for å ha han på FB og det går samme veien vet jeg. 1
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 Vi bor på hver vår kant av landet nå, og ses et par ganger i uken. Begynner å lure på om jeg har vært så blind og at jeg bare er ei han har seg med et par ganger i uken.. Anonymous poster hash: 38aa8...460 Du har god grunn til å begynne å lure på om du er blind på dette området ja. Synd om det er slik. Kanskje du skal sende han dette på facebook, så han også får se hvordan du føler det.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 FB er ikke plassen å ha et forhold Jeg er ikke "venn" med min ektefelle på FB engang. Mener han ser jo det jeg skriver på FB og jeg kan se hva han har, men utover det så har ikke jeg noe stort behov for å ha han på FB og det går samme veien vet jeg. Det fungere for noen utvalgte.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Har vært gift i fem år og det står ikke på FB at vi er i et forhold. Det er også bare et par av vennene til mannen min som jeg har møtt. Han har flere venninner som han går ut med med jevne mellomrom. Jeg ser ikke problemet i det hele tatt. Folk er forskjellige. Anonymous poster hash: 603cc...92b 1
Gjest Popp Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 OIOI! Varsko! Dette er suspekt. Kan kun snakke ut fra egen erfaring og det er ingen god erfaring.. Det kan være flere årsaker her: - Han har snakket dritt om deg til venner i tider hvis det har vært turbulent og skammer seg over å være sammen med deg. Kanskje er det familien eller vennene som ikke liker at dere er sammen. - Han driver et dobbeltspill og flørter med denne dama eller en annen dame evt. er sammen med henne. - Han snakker sant. Jeg hadde spurt han hva han skjuler nok en gang. Ikke gi deg. Si til han at du er dypt ulykkelig sammen med han for tiden fordi han ikke virker til å være stolt over å være sammen med deg. Si til han at du synes han har forandret seg veldig og ønsker å revurdere hele forholdet. Si at du føler deg usikker på han og må ha klarhet i hva som foregår hvis ikke orker du ikke mer. Si til han at du ikke gidder gå rundt å være i et forhold hvis han går rundt og later som om han er single, for det er jo tross alt det han gjør på facebook. Facebook er jo den nye offentlighet i våre dager. Om han ikke synes det er viktig så får du si at det er viktig for deg, og da er det også viktig for han. Dere er jo to. Si at du ikke tror det før du ser det og at han får sette at han er i et forhold om ikke noe annet. I mellomtiden så få du si lite, vis at du mener det. Si at du blir såret og lei deg av at han ikke svarer på kommentarene dine på wallen og at dette sammen med alt det andre er nær ved å ødelegge hele forholdet. Si at du synes det er urettferdig å holde på deg hvis det er noe annet han heller vil og at du er i en alder nå hvor du ikke vil leke og gamble i kjærligheten. Du må være sikker på han for å inkludere han i framtiden din. Når du viser at du er hard og mener det du sier vil det skje noe før eller senere. Hvis det ikke nytter så skriver du til denne jenta. Fortell henne at du muligens høres klin gal ut og at du kan ta veldig feil. Si unnskyld for at du bryr henne, men ønsker å vite om det har skjedd noe mellom henne og typen din du har vært sammen med i flere år. For alt du vet kan jo han fortelle henne ting som ikke er sant, som at dere ikke er sammen lenger.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 Ingen av vennene hans har møtt deg enda når dere har vært sammen i tre år? Enten ser han kun på deg som en knulle-venninne. At han ikke ønsker noe forhold, kun sex. Spør han konkret om dette så du får svaret du trenger. Eller så er tenker han at dere over hodet ikke er sammen. Eller så skjemmes han over deg. Og vil kun bruke deg for å få erfaring innen sex. Du må spørre ham for å få det rette svaret. Dette virker meget suspekt. Anonymous poster hash: bae63...837
EttaJ Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Det er helt greit at folk ikke står som i et forhold på Facebook, men da har dere vel aldri stått som det? Det blir litt annerledes når man har vært det for så å fjerne det, og nekte å stå i et forhold. Jeg syns det virker merkelig, men må nok ta en ordentlig prat med han for å være sikker. Spør om dere er på samme sted i forholdet, o.l. Håper det går bra
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Det er helt greit at folk ikke står som i et forhold på Facebook, men da har dere vel aldri stått som det? Det blir litt annerledes når man har vært det for så å fjerne det, og nekte å stå i et forhold. Jeg syns det virker merkelig, men må nok ta en ordentlig prat med han for å være sikker. Spør om dere er på samme sted i forholdet, o.l. Håper det går bra Fikk melding av han nå, forlangte å vite hvem hun var. Han er visst ute på middag med henne, og ble dritsur fordi jeg "ikke stoler på han". Hva faen? Anonymous poster hash: 38aa8...460
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #19 Skrevet 7. august 2013 Å fy flaten!! Tror det hadde klikka for meg. Han virker veldig umoden. Det virker ikke lovende. Ring han. Hvis han ikke har noe å skjule så burde han jo svare. Det kortet " stoler du ikke på meg" misbruker han for at han skal slippe en konfrontasjon. Da legger han skylden litt over på deg. Er som om jeg skal ha en mannlig overnattingsgjest flere dager i uken og si til typen : "stoler du ikke på meg". Synes han behandler deg dritt. Ring han noen få ganger nå med en gang. Blir ikke mindre suspekt at han svarer med sinne og er ute på middag med henne. Du kan jo ringe henne også da med skjult nummer. Ikke innrøm at det er deg selvsagt, men da blir det veldig ubehagelig for han å være der. Han blir nok ganske usikker.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #20 Skrevet 7. august 2013 Synes også at du skal ta med deg en fyr på middag selv. Om så en kammerat han ikke kjenner. La han få vite at du var ute på middag med en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå