Gå til innhold

Ble han fornøyd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flørten min spurte meg i går kveld om jeg kunne sende et bilde av kroppen min.. Etter som han faktisk spurte veldig pent, og har respektert meg de andre gangene jeg har "nektet", gjorde jeg det i går. Responsen jeg fikk var "Å fytti :)"
Tror dere han ble fornøyd med resultatet?

Anonymous poster hash: 9d726...843
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: ab4f3...524
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Kan du begrunne det, takk?

AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt. Latterlig trådstart.

JA, SELVFØLGELIG BLE HAN FORNØYD.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

JA

Anonymous poster hash: 62f56...c26
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre. :) Jeg syntes bare at "Å fytti :)" var så tamt, som om det var noe han skrev fordi han måtte gi meg en tilbakemelding når jeg faktisk var modig nok til å sende et bilde.

Men skjønner jo at jeg bør være fornøyd med den responsen..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var tamt, hva ville du egentlig høre? :P

Anonymous poster hash: 3f816...cb4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var tamt, hva ville du egentlig høre? :P

Anonymous poster hash: 3f816...cb4

Hehe, jeg vet egentlig ikke hva jeg forventet, men var litt usikker på hvordan jeg skulle tolke "fytti" (Hvordan bruker dere det ordet?)

Skjønner nå, ut ifra reaksjonene deres og et par venninner, at jeg bør være fornøyd med den reaksjonen. :P

Skrevet

Ut i fra behovet ditt for bekreftelse i så stor grad som du viser her (både ved å starte denne tråden, pluss at du ikke ble fornøyd/ tilfredstillt med den reaksjonen ) så trur jeg at du kan ha godt av å jobbe litt med deg selv og få et mindre bekreftelsesbehov før du går inn i ett forhold. :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ut i fra behovet ditt for bekreftelse i så stor grad som du viser her (både ved å starte denne tråden, pluss at du ikke ble fornøyd/ tilfredstillt med den reaksjonen ) så trur jeg at du kan ha godt av å jobbe litt med deg selv og få et mindre bekreftelsesbehov før du går inn i ett forhold. :)

Beklager. Men jeg har gjort noen erfaringer som har gjort at jeg har blitt slik.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Erfaringer kan være fine å ha. Hvis en ikke glemmer dem.

Anonymous poster hash: ddebe...a6f
Skrevet

Beklager. Men jeg har gjort noen erfaringer som har gjort at jeg har blitt slik.

Du er ikke alene om det, og dette er desverre noe av det som hindrer de fleste kvinner i å finne en partner de kan ha det bra med. Jeg anbefaler virkelig at du jobber med deg selv for å bli trygg og ikke ha det bekreftelsesbehovet. Det er tøft og krevende og det tar tid, men jeg kan love deg at det er verdt det. Du slipper vonde følelser pga usikkerhet, og det blir enklere for menn å forholde seg til deg. Får man en mann til å føle at han kan være seg selv, si det han ønsker og gjøre som han vil, så vil de trives i forholdet.

Skrevet

Erfaringer kan være fine å ha. Hvis en ikke glemmer dem.

Anonymous poster hash: ddebe...a6f [/acronym

Erfaringer er verdifulle når man velger å lære av de dårlige, og minnes de gode!.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det blir enklere for menn å forholde seg til deg. Får man en mann til å føle at han kan være seg selv, si det han ønsker og gjøre som han vil, så vil de trives i forholdet.

Heldigvis plager jeg ikke han med tankekaoset mitt.

Jeg tror forresten at grunnen til at jeg ble så usikker på om han ble fornøyd, var fordi det var så kort respons. Jeg tror kanskje jeg hadde forventet et "lengre" kompliment om hva han mente, men når jeg ser på det nå, ville det ha blitt rart, etter som han i klare ordlag uttrykte sin begeistring før jeg sendte bildet. En annen faktor er at det tok litt tid før han responderte..(vi snakker et par timer)

Skrevet

Heldigvis plager jeg ikke han med tankekaoset mitt.

Jeg tror forresten at grunnen til at jeg ble så usikker på om han ble fornøyd, var fordi det var så kort respons. Jeg tror kanskje jeg hadde forventet et "lengre" kompliment om hva han mente, men når jeg ser på det nå, ville det ha blitt rart, etter som han i klare ordlag uttrykte sin begeistring før jeg sendte bildet. En annen faktor er at det tok litt tid før han responderte..(vi snakker et par timer)

Da må du rett og slett slutte å forvente, så blir du ikke skuffet. Det er et av de beste rådene jeg har fått og som jeg jobber med hele tiden. Eksen skrev ofte "Jada" som svar, og jeg følte jo at han tok det jeg skrev som mas eller at han ikke brydde seg, men sannheten var at det var hans måte å si ja på og at det ikke lå noe mer bak det en det.

Vi skaper så mange problemer for å selv ved å analysere og ha forventninger som ikke blir infridd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...