Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fortsatt ikke fått skattepengene? Jeg leverte selvangivelsen i tide, og andre pulje skulle jo få nå, noen som vet hva grunnen til det er og hvor lenge jeg må beregne å vente?

Anonymous poster hash: a8d12...ec8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fortsatt ikke fått skattepengene? Jeg leverte selvangivelsen i tide, og andre pulje skulle jo få nå, noen som vet hva grunnen til det er og hvor lenge jeg må beregne å vente?

Pulje nummer 2 begynner nå. Du kan måtte vente helt til 16. oktober.

http://www.skatteetaten.no/no/Person/Skatteoppgjor/Vanlige-sporsmal-og-svar-om-skatteoppgjoret/Nar-kommer-skatteoppgjoret/

Skrevet

Det er ingen som er lovet en dato. Alt skal være ferdig til oktober. Det er bare å følge med på altinn.no hver uke.

Er du e-bruker, varsler vi deg via SMS og/eller e-post når oppgjøret ditt er klart.

Blir du nå ebruker får du ikke noe varsler før på inntektsåret for 2013.

Gjest Oblivion
Skrevet

Venter jeg også -du er ikke alene. ;) De sier at de aller fleste i "bolk nr.2" får utbetalingene sine fra midten av august til slutten av september. Men de strekker fristen til ut i Oktober. Tålmodighet er en dyd....

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har fått oppgjøret i dag, dvs. den 7.august? Venter selv, men siden det ikke har kommet noe hittil i dag så må jeg vel bare smøre meg med tålmodighet :)

Anonymous poster hash: a72fb...5ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...