AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Jeg har fortsatt ikke fått skattepengene? Jeg leverte selvangivelsen i tide, og andre pulje skulle jo få nå, noen som vet hva grunnen til det er og hvor lenge jeg må beregne å vente? Anonymous poster hash: a8d12...ec8 Anonymous poster hash: a8d12...ec8
Rosa Sitron Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Jeg har fortsatt ikke fått skattepengene? Jeg leverte selvangivelsen i tide, og andre pulje skulle jo få nå, noen som vet hva grunnen til det er og hvor lenge jeg må beregne å vente? Anonymous poster hash: a8d12...ec8 Anonymous poster hash: a8d12...ec8 Pulje nummer 2 begynner nå. Du kan måtte vente helt til 16. oktober. http://www.skatteetaten.no/no/Person/Skatteoppgjor/Vanlige-sporsmal-og-svar-om-skatteoppgjoret/Nar-kommer-skatteoppgjoret/
Wonders Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Det er ingen som er lovet en dato. Alt skal være ferdig til oktober. Det er bare å følge med på altinn.no hver uke. Er du e-bruker, varsler vi deg via SMS og/eller e-post når oppgjøret ditt er klart. Blir du nå ebruker får du ikke noe varsler før på inntektsåret for 2013.
Gjest Oblivion Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Venter jeg også -du er ikke alene. De sier at de aller fleste i "bolk nr.2" får utbetalingene sine fra midten av august til slutten av september. Men de strekker fristen til ut i Oktober. Tålmodighet er en dyd....
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Er det noen her som har fått oppgjøret i dag, dvs. den 7.august? Venter selv, men siden det ikke har kommet noe hittil i dag så må jeg vel bare smøre meg med tålmodighet Anonymous poster hash: a72fb...5ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå