Anjah Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Hei! Som tittelen sier, ønsker jeg tips til noen ålreite slåssespill på Xbox. Kriterier: * 2 player * grafisk godt * Enkelt å skjønne Har ikke spilt sånne spill nevneverdig før, men på gode gamle SNES spilte jeg Mortal Kombat, og det syntes jeg var kjempegøy den gangen
Gjest Herr Heftig Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Du kan spille UFC spillene, som er veldig gode og realistiske. Eller så kan man spille WWE spill (wrestling), der kan man være opptil 6 spillere og det finnes mange forskjellige matchtyper. Det er de jeg har prøvd selv. Ellers så finnes det: Injustice: goods among us - DC helter og skurker i vanlig slossespill. Nye Tekkenspill Nye Mortal Combat spill.
Anjah Skrevet 7. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2013 Takker og bukker Skal søke litt på youtube på titlene du nevnte
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 En advarsel om WWE er at PvPen er ganske ubalansert når det gjelder spillestil. Det er en type angrep som burde spammes mye.
Anjah Skrevet 13. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2013 Wohoo, jeg fant igjen Old School Mortal Combat fra 1992 på xboxen! Noen av dere som har prøvd seg på dette på Xbox? Jeg lastet i allefall ned en gratis versjon. Akkurat nå prøver jeg å finne en liste over moves, men er litt usikker på om det jeg har kommet over til nå, faktisk gjelder for min konsoll. Jeg fant denne: http://m.ign.com/walkthroughs/1163761 Er denne "walkthroughen" for 1992 spillet til Xbox? Eller vet du/dere om en annen side?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå