MissEi Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Jeg skal gifte meg i juli, da kan det hende at det blir sikkelig varmt.. mitt problem er at kjolen er døøøøds varm under bare jeg prøver den på. Så jeg tror faktisk jeg kommer til å svette på bena for første gang i mitt liv Mitt spørsmål til dere er: hva skalmdere ha under brudekjolene/ hatt under?
Gjest Marmot Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Jeg hadde en "sykkelshorts"-aktig greie, altså tynn tights som rakk meg til knærne. Jeg synes det er så utrolig ubehagelig å være svett mellom lårene når jeg sitter. Den hadde ikke hold-inn, for det trengte jeg ikke, var bare vanlig bomull.
Gjest Kiara! Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Det ville jeg absolutt hatt. Jeg hadde en hold-in sak, det ble komplisert mht toalett, føltes også veldig stramt når kjolen også var såpass stiv. Og tild e som evt skal ha utebryllup i juni/juli vil jeg anbefalle ulltights det blir kaldt selv med brudejole.
Wonders Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 (endret) ta på en slik glatt en. Jeg kjøper mine på Cubus http://cubus.com/no/Dame/Kolleksjon/Kolleksjon/Undertoy/Shapewear/5/71014941/ Den er som en glatt sykkelsjorts, med silikon rundt lårene så den ikke ruller seg oppover, men sitter på plass. Jeg kan ikke leve uten disse. http://pinterest.com/search/pins/?q=shaping%20shorts Endret 7. august 2013 av Wonders
Gjest Kiara! Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 ta på en slik glatt en. Jeg kjøper mine på Cubus http://cubus.com/no/Dame/Kolleksjon/Kolleksjon/Undertoy/Shapewear/5/71014941/ Den er som en glatt sykkelsjorts, med silikon rundt lårene så den ikke ruller seg oppover, men sitter på plass. Jeg kan ikke leve uten disse. http://pinterest.com/search/pins/?q=shaping%20shorts Jeg er helt sikkert større enn deg fordi den der fra Cubus er et sant helvete å ha på seg med den silikon kanten... Trenger man ikke hold-in effekten er jo sykkelhorts i bomull supert! Fås kjøpt på Cubus det også.
Wonders Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Jeg er helt sikkert større enn deg fordi den der fra Cubus er et sant helvete å ha på seg med den silikon kanten... Trenger man ikke hold-in effekten er jo sykkelhorts i bomull supert! Fås kjøpt på Cubus det også. Det er ikke noe hold in effekt på de jeg kjøper på cubus... Og bomull blir så varm når lårene går inntil hverandre... derfor er det de er glatte mere behagelige for meg. Jeg er størelse xl/44/46
CathFoto Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Jeg kjøper en kort sykkelbukseting fra Gina Tricot
Gjest Marmot Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Hvor kjøpte du denne? Cubus. Bruker sånne hver eneste dag når det er for varmt for strømpebukse. De har blondekant nederst på beina.
Amens Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Jeg brukte sømløse sloggi truser og strømper.
CathFoto Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 Cubus. Bruker sånne hver eneste dag når det er for varmt for strømpebukse. De har blondekant nederst på beina. Har de de nå? Undertøysavdeling?
Gjest Marmot Skrevet 8. august 2013 #12 Skrevet 8. august 2013 Ja, de hadde for noen uker siden, i undertøysavdelingen ja.
Tarzani Skrevet 8. august 2013 #13 Skrevet 8. august 2013 Hadde også på meg en myk sykkelshorts. uten noe som strammet eller irriterte sa det selvsagt ikke til mannen da han trodde jeg var sexy som bare det under kjolen 1
CathFoto Skrevet 8. august 2013 #14 Skrevet 8. august 2013 Ja, de hadde for noen uker siden, i undertøysavdelingen ja. Takk, da skal jeg dit.
Suzi Skrevet 9. august 2013 #15 Skrevet 9. august 2013 Jeg giftet meg nå i juli. Hadde kjøpt strømper og også en hold in sak. Men jeg valgte å ikke bruke noen av dem, bare en sexy hiphugger truse, og det var veldig luftig og fint. Men jeg glemte det lekre strømpebåndet jeg hadde fått tak i da.... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå