Gå til innhold

Eeeehhmmmm,er bitte lite spørsmål bare :)

Thea

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er såååå mange p-pille spørsmål rundt om kring på KG,men jeg fant ikke noen innlegg som hjalp meg så vær så snille snille å svare meg nå icon_smile.gif

Jeg venter mens ca neste helg,litt vanskelig å si siden mensen nettopp har begynt å stabilisere seg etter pilla.Jeg er ganske sikker på dette siden jeg er temmelig sikker på at jeg hadde eggløsning for ei uke sida.

Problemet mitt er at neste helg passer det sååååå dårlig å ha mensen på grunn av at jeg ikke har sett snuppen min på 1,5 mnd nå å jeg har så lyst på litt besøk å sånn icon_redface.gif

Vis jeg begynner på jasmin i morgen,utenfor mens syklus og alt da selvfølgelig icon_smile.gif

er det da en sjanse for at Brannmannen holder seg unna til helgen??

Eller vil jeg bare klusse til syklus å hele greia?

Nå er det ikke baby laging på gang her i gården så om det blir litt tull gjør det stort sett ingenting.

Hva mener dere....er oddsene for eller i mot meg på dette? icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har tatt siste (gule) pille i dag, og egentlig ikke skal ta i morgen, kan du fint utsette mensen ved å fortsette på neste (gule) brett i morgen. icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njjaaaaa,men dreier ikke det seg om når man går på pilla til vanlig da??Jeg slutta på pilla i Februar jeg skjønner du,så jeg er egentlig pillefri til vanlig.

icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Sånn skjønte jeg det: Du har sluttet på pilla. Men vil utsette mensen likevel.

Kanskje det finnes noen tabletter du kan ta for å utsette den? Jeg mener, de på apoteket må da ha forståelse for din situasjon her... Kanskje de kan koke sammen noe just for you icon_razz.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif Jeg måtte le litt av innlegget ditt Isa,men jeg er så enig så enig,de bør ha forståelse for situasjonen min icon_razz.gif

Du hadde forstått meninga av det fortvilte icon_razz.gif innlegget mitt riktig ja Isa icon_smile.gif

Skal ta meg en tur på apoteket i morgen å spørre jeg.Er vel ikke sååååå ille,værre med han som må slå knute på snabelen sin icon_razz.gif

Men jeg savner han sååå icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå... ok... treige meg... icon_rolleyes.gif

Nei, det er neppe smart å begynne på yasmin sånn uten videre.... icon_lol.gif

Dystonia har den rette løsningen her... icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter myyyyye om og men,ikke bare de siste dagene da men icon_smile.gif har jeg bestemt meg for å forsøke Jasmin en gang til.

Lysta er ikke så fryktelig stor,men grunnen til at jeg ble satt på dem var cyster og jeg har allerede hatt en del ubehag i underlivet.

Grunnen til at jeg ble tatt av igjen var jo reamatismen,men det er vel temmelig klart at pilla ikke hadde noen virkning på den icon_smile.gif

Jeg føler meg veeeeeldig dum nå siden det er en del temmelig bastante innlegg om hvor teit den pilla er,men må man så må man icon_redface.gif

Uasett så ble jo snuppen min temmelig lykkelig da icon_smile.gificon_wink.gif

Tusen takk for svar alle sammen,dere er noen god klumper alle mann icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Thea wrote: "det er en del temmelig bastante innlegg om hvor teit den pilla er"

Hvorfor mener noen dette? Hva er dumt med Jasmin?

Uvitende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente p-piller sjenerelt og hvordan den fungerer på MIN kropp ja.Blir ikke gravid men får et lass med bivirkninger jeg gjærne kunne vært foruten.

Men kjære deg........det er hvordan min kropp reagerer icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke forsøkt p-sprøyte,og har egentlig ikke så veldig lyst til det for å være helt ærlig.Er nok lit farga av de negative tingene som har blitt sagt om den tror jeg icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solskinn

Hei Thea!

Jeg har sett at det har stått mye negativt om p-spröya her. Ville bare fortelle deg mine erfaringer!

Jeg har prövd det som er av p-piller uten serlig hell, og tilslutt ga gynekologen min opp, det finnes p-piller for nesten alle! På den tiden hadde jeg dessverre problemer med å ha mensen, så jeg prövde p-spröyte, og bivirkningene var så godt som ingen (i alle fall ikke om man sammenlikner med alle håplöse p-pille kurer). Nå har jeg slutta og det tok sin tid för jeg fikk tilbake mensen og det var litt irriterende, men jeg inbiller meg i alle fall at jeg har fått tilbake EL også.

För du får resept på sröyta förste gang så skal du spise piller i ca 1 mnd med de samme hormonene, så de bör i alle fall si i fra om det overhode ikke funker.

Nå er bivirkninger en ekstremt personlig sak, men jeg ville bare si at det finnes håp. Ellers funker jo kondis bra icon_smile.gif

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

TIL SOLSKINN:

Må virkelig alle gå på hormon-piller en måned før man kan begynne på p-sprøyte? Det har aldri jeg hørt noe om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...