Gjest Alien In Norway Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Alt var bra før ferie, søte barn begge har jobb, fantastisk hus lager planer til 10 års jubileum, neste års ferie etc etc bare positiv. Jeg har organisert en overraskelse feriebesøk fra vårt felles bestevenn, han skulle komme til oss uten at min kona viste om det. Det var en stor og morsomt overraskelse til etter 2 dager seinere. Satt alle tre å snakke om alt mulig i deilig varme og flaske vin, så rundt halv et var jeg så trøtt at jeg sa at jeg skulle legge meg! Alt fint til nå... Jeg våkner midt i natta og skjønte at min kona sneaker seg på en rart møte In i seng og puster neste ikke akkurat at hun ikke vil vekke meg men jeg våknet likevell. Spørte hvis det var koselig og hvis hun hadde drinket mye, nei bare en flaske vin, ok jeg måtte bare sjekke hva klokke var og det var tre tiden, greit sov godt sa jeg. Vi våkne neste dag og hun gikk rett til kjøkken mens jeg gikk på do beste venn er også i kjøkken og jeg stenger dodøren og sett meg, doen er rett ved siden av kjøkken og så plutselig hørte jeg min kona si : han har ikke oppdaget noe og han svarte det er bra! Etter der synes jeg i etterkanten at dem var veldig kalt med hverandre han lekte ikke med våre barne lenger og sto passiv under taket av en bar på stranda å skikke kona sto dar også en stund det var dagen etter. Siden det er det veldig mye avstand mellom de to ellers er dem veldig nære med hverandre. Neste dag la jeg meg også tidlig men overhørte dem og fet bare hvisker for 10/15 minuter og så starter dem å snakke litt høyere om jobb?! Hva er det har tenkte jeg. Vi gikk hjem og oppførsel dems har ikke forandret seg veldig lungt og ikke så varm med hverandre som før. Kommet hjem sover, spiser frokost med barne og etter det spør min kona vil du ha kaffe til og jeg sa ja takk, vi setter oss og sier hun til meg; jeg vil skilles! Og jeg trode ikke hva jeg hørte hva sier du nå? Hun gjenta hva hun sa og motet spørre henne 2 ganger til. Hva er dette? Hvorfor? hvorfor så plutselig ? Skjønner ingenting jeg! Spørt deg har skjedd noe hun sier nei han er dom en bror men jeg har også anklaget han og jeg lagt merke til at dem har snakket om vårt seksuelle relasjon og begge viste at vi har veldig lite sex med hverandre men begge to har snakket veldig mye om masse rart sier dem, den ene sier at dem ikke satt ved side av hverandre og det andre bekrefte at det satt ved side av hverandre. Det har skjedd veldig mye etter det min beste kompis er sint på meg at jeg tør å spørre han og min konas historie bli mer og mer rart som svar på hva hun mente med han er ikke oppdaget noe sa hun at det gikk ikke så bra i vår relasjon og at jeg ikke har oppdaget det mmmm og det er bra sier han. Hun sier at hun mente det men spør jeg han vet han ikke hva hun egentlig mener.det har skjedd masse rare ting i etterkanten og ikke så positiv, min hjerte og følelse sier at de har skjedd noe mens egentlig vil jeg tro begge to men det er oppførsel og ting vi har snakket om som ikke stemmer. Nå har jeg spørt sikkert 7 ganger hvis hun er sikkert med å skille seg fra meg og hun vil det. Orsak? Hun trenger rom og jobbe med segselv sier hun. Inmidlertid har jeg blit enig nå, vi skal skilles! Hva er deres mening om denne historie.
navnet Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Min mening er at hun vil skilles, spiller vel egentlig ikke noen rolle hva og hvorfor, det er jo allerede bestemt. Men jeg vil anbefale deg å bruke avsnitt, og komma å punktum oftere, veldig slitsom å lese dette på innpust å utpust 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå