slask Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 iPhone er den dårligste telefonen vi har hatt - Akkurat nå har vi en type Nokia og en type Sony som vi har på test. Så det er bestemt at det blir en av dem. De er markant bedre enn iPhone, sier Nilsen. http://www.na24.no/article3659009.ece Tipper noen Appleansatte river seg i håret av denne. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 iPhone er oppskrytt. Stadig noen som klager over dem. Liker ikke Nokia heller, men tror bare det er en vane sak...trives best med noe innen Sony, men selvfølgelig vært borti dårlige telefoner der også. Men iPhone...næh, passer best for ungdommen vil jeg tro Anonymous poster hash: f9a85...6a6 1
Klatt Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Denne artikkelen er vel skrevet på bakgrunn av antenneproblemer og problemer med deknignen. Det er et velkjent faktum at smarttelefoner generelt, og deriblant iPhone, har små, svake antenner som har langt dårligere dekning enn hva som var normalt før i tiden. Det er vel hovedsaklig dét som er problemet i artikkelen.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Jeg har nå hatt både Android og WP8 i perioder... Men jeg innrømmer at jeg savner iPhonen Anonymous poster hash: 80ae3...413
Cata Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Tenker jeg beholder min iPhone 4 litt til i så fall. Ganske mange hos oss som har iPhone som jobbtelefon og har ikke hørt noen som klager, men det må da innrømmes at ikke så mange har iPhone 5. De fleste har 4 eller 4s.
Lutetium 71 Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Denne artikkelen er vel skrevet på bakgrunn av antenneproblemer og problemer med deknignen. Det er et velkjent faktum at smarttelefoner generelt, og deriblant iPhone, har små, svake antenner som har langt dårligere dekning enn hva som var normalt før i tiden. Det er vel hovedsaklig dét som er problemet i artikkelen. Tviler på det er det som er problemet når de skriver: vi er avhengige av en telefon som kan registrere og ta godt vare på dokumentasjon fra kunder og som enkelt kan laste det opp i vårt nett Så sannsynligvis er de to andre mobiltypene de har under testing også smartmobiler. Vet ikke hvilken av iPhonemodellene som hadde problemer med at dekningen forsvant om man tok på den?
Cata Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Tviler på det er det som er problemet når de skriver: Så sannsynligvis er de to andre mobiltypene de har under testing også smartmobiler. Vet ikke hvilken av iPhonemodellene som hadde problemer med at dekningen forsvant om man tok på den? Det var vel iPhone 4 som hadde det da den kom? Har ikke hørt om det problemet på de senere modellene.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 I følge amerikanerne er det bare venstrevridde kommunister som ikke liker iPhone. Anonymous poster hash: 40d44...e6a
Lutetium 71 Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Det var vel iPhone 4 som hadde det da den kom? Har ikke hørt om det problemet på de senere modellene. Ok. Var vel noe med at antenna til wifi og antenna til mobilnett ble kortsluttet på et vis gjennom fingrene? I følge amerikanerne er det bare venstrevridde kommunister som ikke liker iPhone.Anonymous poster hash: 40d44...e6a Uffda! De må være så røde at de bikker over i infrarødt? 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 iPhone er ikke særlig mye tess som telefon, det er vel ingen overraskelse. Men det er vel ikke primært pga ringing at folk kjøper den heller?Anonymous poster hash: 38c3d...2e3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 http://www.itavisen.no/nyheter/venstrevridde-bloggere-hater-apple-83453 Anonymous poster hash: 40d44...e6a
Lutetium 71 Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 http://www.itavisen.no/nyheter/venstrevridde-bloggere-hater-apple-83453Anonymous poster hash: 40d44...e6a - Ja, det finnes utvilsomt bloggere som åpenbart favoriserer ett selskap framfor et annet. Men ideen om at ni av ti bloggere stadig vekk hiver råtne tomater på Apple mens Tim Cook står vettskremt i et hjørne og ber for sitt liv, er å ta det litt langt, bemerker CNet-journalisten Chris Matyzyk. Det hører for øvrig med til historien at super-demokrat og tidligere visepresident Al Gore har sittet i Apples styre siden 2003. Samt at den avdøde grunnleggeren Steve Jobs alltid sto til venstre i amerikansk politikk.
Cata Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 (endret) Ok. Var vel noe med at antenna til wifi og antenna til mobilnett ble kortsluttet på et vis gjennom fingrene? Nja, eller at fingrene skjermet antennen når man holdt mobilen på vanlig måte slik at mottaket av signalet ble voldsomt redusert? Edit: Skrivefeil Endret 7. august 2013 av Cata
Lutetium 71 Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Nja, eller at fingrene skjermet antennen når man holdt mobilen på vanlig måte slik at mottaket av signalet ble voldsomt redusert? Edit: Skrivefeil Kjøtt og blod er ikke særlig godt egnet til å stenge ute radiosignaler. Men sett svette fingre i direkte elektrisk kontakt med et høyfrekvent signal, så begynner ting å skje. (Med forbehold om at jeg plukker ting ut av min feilbarlige hukommelse, gidder ikke sjekke akkurat nå)
Cata Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Din hukommelse er sikkert et hakk eller to bedre enn min hva det emnet angår, uansett . Jeg har aldri vært racer på elektronikk, jeg bare bruker'n.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #16 Skrevet 8. august 2013 http://www.side3.no/article3659343.ece ikke verre enn andre. Anonymous poster hash: 41ffd...9ec
Gjest RamaLama Skrevet 8. august 2013 #17 Skrevet 8. august 2013 Ok. Var vel noe med at antenna til wifi og antenna til mobilnett ble kortsluttet på et vis gjennom fingrene? Uffda! De må være så røde at de bikker over i infrarødt? Jepp, går nok dårlig overens med de høyrevingens blåtann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå