Gjest Belle âme Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Kan du navnet på noken triste sanger? Sanger som feks handler om vold, død, mobbing osv?
Unia Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Dream Theater - Through her eyes Handler ikke om noe av det du foreslo, men trist sang.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Savage Garden med "two beds and a coffee machind" er veldig trist. Handler om en kvinne som flykter fra en voldelig mann. Babyface og Stevie Wonder har også en sang som handler om vold i hjemmet og at folk ikke må være redde for å si fra, men husker ikke hva den heter akkurat nå.
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Dan Hill - Daddy's song, veldig trist..samtidig veldig fin...handler om farens død. Lene Marlin - Maybe I'll go, kan kanskje være om mobbing Bring me the horizon - Don't go, om du liker litt "bråkete" musikk, tror det handler om en død venn Bjørn Eidsvåg - Eg ser, kjent sang om døden ABBA - The winner takes it all, er vel en såkalt break-up sang W.A.S.P - Breathe, om den er så trist vet jeg ikke helt...sår kanskje? Steelheart - Mama don't you cry, sang om død/døende mor slik jeg forstår den For å nevne noen
annelise345 Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Jeg syns James Morrison - Broken strings er så trist! Det er min "sippe"sang
Avi Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Whiskey Lullaby - Brad Paisley Wish You Were Here - Pink Floyd Into Dust - Mazzy Star Old Man - Neil Young That Home - The Cinematic Orchestra Society - Eddie Vedder The Weary Kind - Ryan Bingham Breathe Me - Sia Shattered - Trading Yesterday 9 Crimes - Damien Rice
Gjest Belle âme Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Jeg syns James Morrison - Broken strings er så trist! Det er min "sippe"sang Den av SÅÅÅ fin <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå