AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Ari kan bli konge, Mullah Krekar justisminister og Kristin Halvorsen finansminister. Im in love..... For 1 år siden var jeg i dyp kjærlighetssorg. Når jeg klarer å føle det jeg føler for denne fyren....... da...............Jeg trodde aldri jeg kom til å føle dette for noen igjen. JESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Anonymous poster hash: 1eb5c...cc2 11
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Ubeskrivelig Jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å falle sånn igjen for noen. Meg?? Jeg som var i DET seriøse forholdet som gikk i stykker. Trodde jeg var færdig med detta no...kjærlighetssorg og tunge tider. Heldigvis ikke, heldigvis hadde folk rett. Man kan jo bli stormende forelsket igjen Anonymous poster hash: 1eb5c...cc2 1
Nouv Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Åh, for en herlig nyhet ts! Love is in the air 1
Gjest Kaptein Kuk Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Blir helt dust med glede! Forskjellen er at menn i en postfeministisk verden ikke kan tillate seg å gledes på mannlig vis.
Nouv Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Forskjellen er at menn i en postfeministisk verden ikke kan tillate seg å gledes på mannlig vis. Good
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 KAPTEIN KUK. Lag din egen tråd! Her skal det feires etter all elendigheten, gå å dum deg ut et annet sted. TS Anonymous poster hash: 1eb5c...cc2 2
Gjest Kaptein Kuk Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 Blir mer luvs and phun. For hvem? Se det er hva feminisme egentlig dreier seg om.
Gjest Kaptein Kuk Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 For hvem? Se det er hva feminisme egentlig dreier seg om. For hvem? Se det er hva feminisme egentlig dreier seg om.
Gjest Herr Heftig Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Kristin halvorsen har da vært finansminister allerede
guttemann Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 Ari kan ikke bli konge. Men Kristin Halvorsen som finansminister fikk meg til å humre litt i skjegget. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Herr heftig og guttemann: Kristin Halvorsen kan humre i skjegget som finansminister! Fluene kan bare komme! Karl I hagen kan bli naboen! Eskil pedersen kan bli konge. Ingvar Ambjørnsen og Erlend Loe skal gifte seg. Jeg er overlykkelig og hadde aldri trodd det. Anonymous poster hash: 1eb5c...cc2 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #19 Skrevet 11. august 2013 Åh, en så koselig tråd da! Hvem er der du er in loooooooove with da, TS ?Anonymous poster hash: f645a...edf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå