Gå til innhold

Føler jeg ikke har sjangs

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca en måned siden var jeg på en fest, der møtte jeg en utrolig pen jente. Jeg er en sjenert, stille og rolig gutt som ikke har veldig mye selvtillit. Etterhvert som alkoholen inntaket økte og jeg ble mer pratsom kom jeg i prat med henne. Vi pratet lenge om alt og ingenting. Dagen etter la hun meg til på facebook og vi fortsatte å prate der. Vi har pratet daglig siden dette, hun var den første til å ta kontakt dagen etter, men etterhvert begynte jeg og. De siste to ukene har vi møtt hverandre tre ganger en gang for kino og to ganger for gåtur/cafe besøk. Når vi prater på facebook og meldinger har vi en flørtende tone. Når vi møttes merket jeg også at hun tok mye på meg og flørtet. Sist gang vi møttes før vi skilte våre veier sa hun til meg at hun likte meg veldig godt og kysset meg. Dette var noen dager siden og vi skal møtes til helgen igjen. Jeg har tolket dette som at hun er interessert, men jeg har hele tiden trodd hun har vært out of my leauge, noe jeg enda mener at hun er. Jeg liker henne og ble overrasket over at kysset meg og jeg føler fortsatt at jeg ikke har sjangs.

Anonymous poster hash: 46780...b58
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Snørev
Skrevet

Du tror hun bare prøver å lure deg til sengs?

Skrevet

Vel, det er ganske åpenbart at hun liker deg da... Så jeg ser ikke helt problemet. Fint for deg og lykke til.

Skrevet

Høres ut som det er hun som er mannen og du "kjerringa" i forholdet. Du må raska på og trå til du også. Ettersom du synes hun er fin er det sikkert andre som synes det også.

En dames interesse for en gutt varer ikke evig.

Skrevet

Går fint dette! Bare fortsett som du har gjort til nå.. Det funker tydeligvis :nigo:

Gjest Kaptein Kuk
Skrevet

Du tror hun bare prøver å lure deg til sengs?

Alternativt at hun liker å bli begjært og lurer ham til å tilfredsstille hennes lyst på begjæring.

Skrevet (endret)

Skjønner at du pisser deg ut, det hadde jeg også, neida.

Jeg tror hun liker deg, vær deg selv!

Endret av Nouv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...