AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Jeg er i en litt vanskelig situasjon nå. Jeg TROR jeg liker en gutt. Vi har holdt på i et par mnd nå, men har kjent hverandre i et par år. Men problemet er at jeg ikke vet om jeg har falt for han eller "alt" han har. Han eier blant annet en leilighet, noe som kommer godt med når det gjelder stipend (ja, jeg har tenkt tanken...), har stabil økonomi (Noe som ikke er et krav, men det er jo greit han slipper å slite. Jeg tenker selvfølgelig ikke på at han skal bruke penger på meg, jeg klarer meg selv), fast jobb, vil reise en del (slik som meg) ++. Jeg liker jo selvfølgelig han som person også! Men er så redd for at disse tingene lokker meg. Og bare for å ha det klart - blir vi sammen, flytter jeg selvfølgelig ikke inn med en gang før vi evt. er 100% sikre! Så hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 51737...fd6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Du skal ta tiden til hjelp Vent til du føler det er rett å kalle ham kjæresten din, og ihvertfall ikke flytt inn eller bli sånn veldig seriøs før dere har vært kjærester en stund og du har funnet ut at det er han som person du liker! Anonymous poster hash: d284b...03b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Tja. Hva om det bare er hele pakken? (Fordi det sier vel litt om personen ?) Men det er ingenting å få gjort med det nå, så det blir vel bare spekulasjoner om det ville blitt annerledes, under andre omstendigheter og hvor alt han "har" hadde vært noe annet eventuelt. Anonymous poster hash: e4968...a03
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Kjenner mange som i studentlivet ble forelsket i bolig og fast inntekt, ja også mannen som hadde det da. Felles for svært mange av dem var at dette gikk over med så fort de klarte å ordne slike ting selv etter endt utdanning. Man bør derfor være svært forsiktig i slike situasjoner, og sørge for at man ikke går i fella hvor man blir skjemt bort og ikke bidrar med sin skjerv. Nylig giftet en slektning seg i en alder av 21 år under lignende forutsetninger. Det ekteskapet virket å være basert mer på hvor mye en av partene fikk og ble skjemt bort enn noe faktisk reelt grunnlag. Det tok ikke lang tid etter den som var i fast jobb kjøpte leilighet at det ble forslått giftemål... Man begynner jo å lure på om ikke det var ekteskapets felleseie som fristet mest. Anonymous poster hash: 5f0c6...73a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå