Duftavsommerregn Skrevet 8. januar 2020 #121 Skrevet 8. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn får sjelden meldinger der med mindre de bra ut eller annen status. Det kan godt hende! Men da kan man faktisk sende ut meldinger til profiler man liker! Få noen svar og ta alt derfra. Dette er fult ut mulig, og da avhenger det av en god profil med gode bilder og en god tekst som er ærlig og gjennomtenkt. Da kan man komme i prat med damer som det er mulig å få til en date med. Det er alltid slike som avgjør hvordan dette vil forløpe seg videre. Omtrent akkurat som det skjer IRL om man treffer damer i andre sammenhenger. Det går ofte en en del treff før man finner den rette man kan gå videre med. Sukker er tipper jeg er hverken verre eller bedre en andre datingapper slik sett.
Lisa9735 Skrevet 27. oktober 2020 #122 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) Beste datingside - https://be2.no Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par). Endret 1. november 2020 av Lisa9735
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå