Gå til innhold

Erfaringer med sukker.no?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men det koster å sende melding :) Vet det selv fordi jeg har prøvd dem alle for mange år siden :P Den eneste jeg kan tenke meg er Tinder men det er vel ikke egentlig en date app eller? Eller hot or not

Du kan åpenbart ikke ha prøvd dem alle, for det er som sagt mange av dem der du ikke trenger å betale. Tinder og Happn kjenner du vel til, du har sikkert hørt om OkCupid og kanskje Norgesdate, og så har du jo nisjesidene som Fetlife, Vampirefreaks, etc. Garantert en hel masse jeg ikke har hørt om.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet

Er de norske med? Wow, jeg kan ikke fatte at det skal være så mange utrolige date sider :P Men de har vel ikke like mange folk der som i de store som Sukker og Match?

Skrevet

Men det koster å sende melding :) Vet det selv fordi jeg har prøvd dem alle for mange år siden :P Den eneste jeg kan tenke meg er Tinder men det er vel ikke egentlig en date app eller? Eller hot or not

Du har ikke prøvd alle, bare alle som krever betaling!

Anonymous poster hash: 1fc01...ff0

Gjest Jacklost
Skrevet

Du har ikke prøvd alle, bare alle som krever betaling!

Hva vet du om hva jeg har prøvd? Jeg har prøvd de aller fleste for mange år siden. Samt det ikke har kommet noen nye gratis siden den tid, de er uansett helt sikkert langt i fra så befolket som de store som Sukker og Match

Skrevet

Hva vet du om hva jeg har prøvd? Jeg har prøvd de aller fleste for mange år siden. Samt det ikke har kommet noen nye gratis siden den tid, de er uansett helt sikkert langt i fra så befolket som de store som Sukker og Match

H*n vet jo at du ikke har prøvd alle, ettersom du sier alle at krever betaling, noe som er beviselig feil. Det er enkel logikk.

Anonymous poster hash: 2ee7a...9de

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Ok, jeg får prøve noen av dem selv da :)

Edit: Ok NorgesDate er gratis men det virker ganske dødt der o.O Og det at man ikke kan se når personen sist var online er litt dumt men bra det er gratis alternativer for de som ikke vil betale :)

Endret av Winza
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

En ting jeg syns er rart er at 16 åringer kan være på sukker, er ikke det for ungt?

Endret av Winza
Skrevet

En ting jeg syns er rart er at 16 åringer kan være på sukker, er ikke det for ungt?

De kan ha sex, men bør ikke være på sukker? Hvorfor?

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Jeg syns det blir litt for ungt med tanke på at man er ganske ung og knapt nok gammel til å kunne ha sex. Jeg syns det er greit at man må være 18 for å melde seg på da man vanligvis har modnet seg en del da fra man var 16 år :)

Endret av Winza
Skrevet

På Fetlife finner man flere oppegående folk enn på OKCupid og mange av de andre sidene for å si det forsiktig.

Anonymous poster hash: 3bb57...f8a

• 2 år senere...
Skrevet

Sukker.no

Hold dere unna!

Jeg har vært medlem der. Useriøs side.mye falske profiler og elendig kundeservice hos warm systems som eier siden.

Dyrt og useriøst

Skrevet
På 7.8.2013 den 0.15, AnonymBruker skrev:

Hei!

Userøs side  falske profiler   dyrt å bli medlem

Forsøker meg så vidt på sukker.no.

Er det noen som har litt erfaring derifra og som vil dele litt med meg?

Er det mange falske profiler?

Kjenner dere kanskje noen som har funnet kjærligheten der inne?

Eventuelt noen dårlige/gode erfaringer?

Jeg er helt blank og aner ikke hva jeg kan forvente.

Anonymous poster hash: d87a7...8f3

Skrevet

Mitt førsteinntrykk: Alle ser helt like ute, samme typene OVERALT, wtf.

Anonymkode: aa377...20d

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Frode jakobsen skrev:

Sukker.no

Hold dere unna!

Jeg har vært medlem der. Useriøs side.mye falske profiler og elendig kundeservice hos warm systems som eier siden.

Dyrt og useriøst

Jeg traff min (nå) ektemann på sukker. så har ikke samme erfaring.

Anonymkode: bb8c5...a74

Skrevet

Må være ganske desperate menn innpå der. Bare opprettet en profil for å sjekke ut litt, og har hverken bilde eller tekst. Meldingsinnboksen er allerede smekkfull 🙄

Anonymkode: 2bdaf...b74

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Synes sukker virker mer seriøst enn alle andre datingapper. Tror faktisk jeg har funnet meg en mann nå der. Match får man ikke meldinger eller interesse. Tinder har man ikke prøvd så mye. Er også bare kjedelige og rare menn på match som heller ikke vil ha noe forhold eller date med deg. Badoo/hot or not, må være det største søppelet jeg har vært borti, bare tullinger, desperate mannfolk i bar overkropp, de fleste har en ufin og mobbete oppførsel og personlighet og ingen av mennene der ser ut som på bildene sine som i virkeligheten, derav min dysfunksjonelle og tragiske eks er å finne der inne fortsatt😂

Anonymkode: 80933...5ef

AnonymBruker
Skrevet
På 19.1.2015 den 15.21, Helena83 skrev:

Jeg har vært på sukker i 4 mnd. nå, jeg sendte meldinger til gutter som jeg synes virket interessant. Fikk svar fra halvparten, og han ene har jeg fått ekstra kontakt med. Vi snakka på tlf. i 5 timer på lørdag. Vi bor et stykke unna hverandre men planlegger å møtes en dag i fremtiden så får vi se hva som skjer.

Venninna mi fant kjærligheten der for 5 år siden og de holder ennå sammen, så det er mulig å finne kjærligheten, selv inne på sukker! :)

Jeg og sender meldinger og tar initiativ overfor menn, disse damene som er så tause, er vel ikke særlig seriøse. På badoo så får jeg opp jenter også, de ser så slutty ut alle sammen og svarer ikke på en enkel melding. Og det går ikke an å ha en interessant samtale med en oppegående mann på badoo heller, uten mas om nakenbilder og frekkheter😂 jeg laget en profil på sukker i jula og kom i kontakt med en flott fyr og vi skal møtes neste helg😍

AnonymBruker
Skrevet
På 29.4.2014 den 16.25, AnonymBruker skrev:

De som er superpene men vi vanlige menn får ikke meldinger, mens damer uansett størrelse får meldinger. Menn er noen kåte svin, er umulig å få kontakt med noen på de sidene pågrunn av alle de dumme kåte svinene med teite sjekke trisk...

Anonymous poster hash: 84015...4ea

Etter det du skriver her, så er det ikke rart du er singel. Du får sikkert meldinger eller sender meldinger, men du er så bitter og ufin at damene blir skremt bort. Damer er btw myye kåtere enn menn, det er også en grunn til at damer hopper fortere til sengs med en fyr med håp om et forhold og han stikker av. Han stikker fordi han ikke trenger mer sex eller fordi han har flere å velge mellom. Mens damer overøser en utvalgt mann til de grader med sekretene sine. Jeg vet om mange vanlige menn som velger å være single og dumper damer i hytt og pine, og som bytter damer ofte. Har mye med personligheten å gjøre tror jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Menn får sjelden meldinger der med mindre de bra ut eller annen status.

Ikke gå rett på sak, ikke velg den peneste eller de som er opptatt av karriere. Er også endel skilte/alenemødre der, selv har jeg møtt endel for sex. Synes det funker fint, alt fra 24år til 48år til nå.

Så tenk på hvem du satser på, hold deg unna: Jåle/sminkedokker, karrierekvinner som brenner for jobben, de som ser "pene ut", de som kaller seg sosiale(disse forstår som regel ikke hva det betyr).

Anonymkode: 95cee...bd5

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og sender meldinger og tar initiativ overfor menn, disse damene som er så tause, er vel ikke særlig seriøse. På badoo så får jeg opp jenter også, de ser så slutty ut alle sammen og svarer ikke på en enkel melding. Og det går ikke an å ha en interessant samtale med en oppegående mann på badoo heller, uten mas om nakenbilder og frekkheter😂 jeg laget en profil på sukker i jula og kom i kontakt med en flott fyr og vi skal møtes neste helg😍

Og nå 5 år etterpå er både jeg og venninna mi lykkelig gift med hver vår mann fra sukker :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...