Gå til innhold

Erfaringer med sukker.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på Sukker i årevis, og aldri fått en eneste melding. Får inntrykk av at jenter er ekstremt passive der, noe jeg mistenker at skyldes betalingsveggen. På gratissider (OkCupid, Tinder, Vampirefreaks, gode gamle Nettby og Myspace) har jeg fått en del meldinger og kommentarer, men på Sukker? Ikke et pip.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært på sukker i 4 mnd. nå, jeg sendte meldinger til gutter som jeg synes virket interessant. Fikk svar fra halvparten, og han ene har jeg fått ekstra kontakt med. Vi snakka på tlf. i 5 timer på lørdag. Vi bor et stykke unna hverandre men planlegger å møtes en dag i fremtiden så får vi se hva som skjer.

Venninna mi fant kjærligheten der for 5 år siden og de holder ennå sammen, så det er mulig å finne kjærligheten, selv inne på sukker! :)

Skrevet

Jeg har vært på sukker i 4 mnd. nå, jeg sendte meldinger til gutter som jeg synes virket interessant. Fikk svar fra halvparten, og han ene har jeg fått ekstra kontakt med. Vi snakka på tlf. i 5 timer på lørdag. Vi bor et stykke unna hverandre men planlegger å møtes en dag i fremtiden så får vi se hva som skjer.

Venninna mi fant kjærligheten der for 5 år siden og de holder ennå sammen, så det er mulig å finne kjærligheten, selv inne på sukker! :)

Trodde alle kvinner fikk svar?

Anonymous poster hash: 84015...4ea

Skrevet

Nei, var ganske mange jeg ikke fikk svar fra. Helt normalt det, uansett kjønn.

Skrevet

Hvorfor tror du det? Om en populær mann får masse meldinger, hvorfor skal han gidde å svare de han ikke er interessert i?

Anonymous poster hash: 1fc01...ff0

Skrevet

Jeg har god erfaring med Sukker. Fant kjæresten min der :)

Skrevet

Har vært på noen datingsider (deriblant...) i et tidligere liv, men vil nok si jeg foretrekker å møtes ute i virkeligheten. Så utrolig mange slasker, hvis man får melding, og ikke særlig spesielt smarte virker det som om mange av mannfolka er heller.

Skrevet

Jeg var medlem der før, gikk på noen dater, men traff ingen det sa pang med, for å si det sånn. Det er mye hyggelige folk der, men noen er rett og slett for desperate. Jeg fikk i snitt 25 meldinger om dagen, jeg vet ikke om det er mye eller lite, men jeg orket hvertfall ikke sitte å svare på alle sammen hver eneste dag, og da var det enkelte som ble FORBANNA, for at jeg ikke svarte. Turte til slutt ikke å gå innom der (man kan jo se om noen er pålogget), for jeg var så redd for å bli skjelt ut, haha.

Skrevet

Hvorfor tror du det? Om en populær mann får masse meldinger, hvorfor skal han gidde å svare de han ikke er interessert i?

Generelt får kvinnfolk alltid svar mens menn ikke får det

Nei, var ganske mange jeg ikke fikk svar fra. Helt normalt det, uansett kjønn.

Mest menn som ikke får svar

• Liker 1
Skrevet

Har du statistikk på dette? Klart det er mange mindre attraktive damer som sender meldinger til menn ute av deres liga, som aldri får svar. At det er flest menn som skriver til alle og dermed ikke har så høy svarprosent er åpenbart.

Skrevet (endret)

Dette opplevde jeg en del også, og en del av dem ble faktisk ganske sinna på meg, så jeg svarer nå bare de jeg ønsker å prate videre med.

Anonymous poster hash: 82ea7...33e

Jeg også opplever sinne om jeg svarer de jeg ikke er interesserte i, på en pen måte. Derfor svarer jeg ikke lenger...

Endret av celinus
  • 6 måneder senere...
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg også opplever sinne om jeg svarer de jeg ikke er interesserte i, på en pen måte. Derfor svarer jeg ikke lenger...

Det er så pinlig å lese at det er menn som faktisk oppfører seg slik :flau: Når jeg sender en dame melding på Sukker (Når jeg bruker sukker, begynte akkurat for første gang på ett og et halvt år) så venter jeg på svar. Som i forgårs så svare hu ene at hun allerede driver og flørter med en. Da svarte jeg med å si at det var hyggelig å høre at hun har funnet en og at jeg ønsker henne alle lykke :) Man vil jo ikke fremstå som en umoden dritt heller :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har til og med opplevd å ikke få svar på Sukker når fyren har satt hjerte på meg, så jeg nekter å tro at det er slik at alle kvinner får svar på alt og at jeg er et troll, for jeg er nok mer eller mindre midt på treet.

Anonymous poster hash: 5379d...ce1

Skrevet

Jeg får oppdatere dere om at siden i januar da jeg sist kommenterte her, så har jeg fått meg kjæreste som jeg møtte på sukker. Vi har vært sammen i 5 mnd. nå og det går kjempebra ☺

Skrevet

På sukker får jeg færre meldinger, kanskje fordi man er tvunget til å betale om man vil sende meldinger på vanlig måte?? Skjønner ikke hvorfor de har laget det sånn , er jo rip off. Synes synd på dere som har betalt for den siden der og ikke fått noe napp heller, what a waste of money!

Har dårlig erfaring med sukker, de samtlige andre dating sidene er mye bedre

Anonymous poster hash: c3d28...812

Skrevet

Jeg har akkurat meldt meg inn på sukker men blir ikke komfortabel med den. Synes sukker er rotete og uoversiktelig.

Gjest Jacklost
Skrevet

På sukker får jeg færre meldinger, kanskje fordi man er tvunget til å betale om man vil sende meldinger på vanlig måte?? Skjønner ikke hvorfor de har laget det sånn , er jo rip off. Synes synd på dere som har betalt for den siden der og ikke fått noe napp heller, what a waste of money!

Har dårlig erfaring med sukker, de samtlige andre dating sidene er mye bedre

Anonymous poster hash: c3d28...812

Slik er det på alle dating sider :)

Skrevet

Nei, det er flere sider der man ikke nødvendigvis må betale.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Nei, det er flere sider der man ikke nødvendigvis må betale.

Men det koster å sende melding :) Vet det selv fordi jeg har prøvd dem alle for mange år siden :P Den eneste jeg kan tenke meg er Tinder men det er vel ikke egentlig en date app eller? Eller hot or not

Skrevet

Funker bra vist du er dame men vist du er mann er det ikke noe vits i å prøve, jeg har vært der i et år nå og har ikke fått en eneste melding fra en dame der. Dere kvinnfolk burde skjerpe dere og slutte å være så hard to get, dere er ikke noe bedre enn vi menn. Også så er hele jekelskapet utseende fiksert så om du ikke ser ut som brad pit er det ikke vits i å prøve en gang...

Bitter much?

Anonymous poster hash: a45d0...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...