Teqi Skrevet 9. august 2013 #21 Skrevet 9. august 2013 Mange idioter på sukker.no ja, men om man er flink å filtere og gi grei beskjed om man ikke er interessert i "pulepreik" så skiller det seg ut en og annen. Jeg ble nylig singel, og snakker nå med en kjekk og hyggelig kar. Selvom jeg ble tatt kontakt med av 10-12 som bare var ute etter en ting først. Jeg vil påstå det er er verd ett forsøk, absolutt, selvom jeg ikke har helt "troen" på nettdating
Gjest Selket Skrevet 9. august 2013 #22 Skrevet 9. august 2013 Nå må jeg nesten spørre, når var dette? Høres nesten ut som kjæresten min som jeg traff på sukker. Han er 32, har visst bare hatt et par svært korte forhold, og blitt dumpet av jenter nettopp pga det. Kan merke at han har litt lite erfaring i forhold på noen områder, men har sagt litt hva jeg er vant med/forventer, og han er en flott kjæreste så langt, så ville ikke utelukket noen helt pga det Han var den første jeg traff på sukker, fikk ymse meldinger men faktisk stort sett veldig greie fra aktuelle menn, så mener sukker er ypperlig om man bare passer på hvordan man fremstår og er flink til å luke ut Anonymous poster hash: bc2b9...e30 Det var for par mnd siden. Han het Glenn. Det er kjekt at du har funnet deg en kjæreste En til som lykkes med sukker. Kanskje jeg bør bli mindre kresen og gi sukker en til sjanse
Sommee Skrevet 9. august 2013 #23 Skrevet 9. august 2013 Mange idioter på sukker.no ja, men om man er flink å filtere og gi grei beskjed om man ikke er interessert i "pulepreik" så skiller det seg ut en og annen. Jeg ble nylig singel, og snakker nå med en kjekk og hyggelig kar. Selvom jeg ble tatt kontakt med av 10-12 som bare var ute etter en ting først. Jeg vil påstå det er er verd ett forsøk, absolutt, selvom jeg ikke har helt "troen" på nettdating Som nysingel dame er det ikke noe problem å finne en rebound heller:) 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #24 Skrevet 9. august 2013 Jeg er ganske ny på sukker, lagde profil rett før sommeren en gang. Min erfaring så langt er OK, i motsetning til de andre her så er det ikke mye sex i innboksen min. Det eneste er at det ramler inn en melding her og der fra en som kanskje er veldig mye eldre enn meg, har helt tom profil og bare sier "hei". Er jo bare å ignorere det som er uinteressant, eller blokke dem. Og ja, jeg har dessverre vært borti en falsk profil der, skjønte det fort da. Og så er jo mesteparten av meldingene dessverre uinteressante av andre grunner, man ser med en gang at det ikke er ens type, eller at de ikke har lest profilen engang og sikkert bare fyrer av noe standard til alle jentene der inne. For dumme, for mange smileys, for barnslig humor, you name it. Du sitter og luker ut folk over en lav sko. Har utvekslet mer enn bare et par meldinger med en håndfull gutter, alle er veldig snille, intelligente, morsomme og interessante. Godt inntrykk av utvalget der inne sånn sett, men synes det er så vanskelig å vite om man ville vært tiltrukket av fyren og at han ikke bare er en som kunne blitt en venn. Det er jo ikke gitt at man vil ligge med alle som deler noen verdier og liker samme film som deg liksom, og et bilde sier lite om karisma og væremåte og annet som er utrolig viktig for tenning/romantisk interesse. Men sånn er det jo med nettdating. Man må vel komme seg ut og date, skal på min første snart så får vi se om det er vellykket og gir mersmak. Enten på å gifte meg med han og føde hans barn, eller mersmak på sukker-dating. Jeg tror nemlig det er en god taktikk (for meg iallefall) å komme seg ut på mange dater, jeg kan ikke bli interessert bare på nett. Jeg kan bare finne ut om det er en sjanse i havet for at jeg kunne blitt interessert dersom vi møttes. Anonymous poster hash: 6dfe2...21b 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #25 Skrevet 9. august 2013 Er jo ikke noe poeng å bare sende meldinger i evigheter på nettdating ihvertfall, kom deg ut på date etter noen få meldinger. Da vet man sånn ca at man har noe felles, resten må man nok føle på ved å date ja. Fungerer veldig bra som en måte å få kontakt med flere på, om det blir klaff eller ikke vet man ikke før man har prøvd da Anonymous poster hash: 4656c...160
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #26 Skrevet 1. september 2013 Hva slags erfaringer har dere som har vært på sukker om hvor fort folk svarer etter at de har lest en beskjed? Jeg har bare vært innom noen dager, men er jo greit å vite hva som oppfattes som normalt ang dette. selv vet jeg ikke helt hva jeg skal spørre om/skrive så føler meg litt håpløs. Men jeg lærer vel kanskje etterhvert. Anonymous poster hash: ea9ab...f6c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #27 Skrevet 1. september 2013 Hva slags erfaringer har dere som har vært på sukker om hvor fort folk svarer etter at de har lest en beskjed? Jeg har bare vært innom noen dager, men er jo greit å vite hva som oppfattes som normalt ang dette. selv vet jeg ikke helt hva jeg skal spørre om/skrive så føler meg litt håpløs. Men jeg lærer vel kanskje etterhvert. Anonymous poster hash: ea9ab...f6c Enten så svarer de gjerne like etter at de har lest meldinga, eller så svarer de ikke i det heletatt.. Anonymous poster hash: 82ea7...33e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #28 Skrevet 1. september 2013 Sukker er nok fint om man er jente. Da tar mange kontakt med deg selv med en helt tom profil uten profilbilde (prøvde for morroskyld å sjekke forskjellen mellom kjønnene). Er man mann derimot så må man nesten ha abonement og man må ta mye kontakt for å i det heletatt ha sjangs. Det er også ekstremt mye færre jenter som har abonement enn gutter Anonymous poster hash: 2c066...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #29 Skrevet 1. september 2013 Enten så svarer de gjerne like etter at de har lest meldinga, eller så svarer de ikke i det heletatt.. Anonymous poster hash: 82ea7...33e takk, da burde vel jeg også gjøre det da kanskje. Følte meg litt slem her plutselig... Anonymous poster hash: ea9ab...f6c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #30 Skrevet 1. september 2013 Hei ts Tre av fire venninner har funnet kjærligheten på sukker. To av dem skal gifte seg neste år. Så jeg vil absolutt anbefale sukker.no Det er en del useriøse, men du lærer fort å skille dem ut. Lykke til;) Anonymous poster hash: 9962e...04a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #31 Skrevet 1. september 2013 takk, da burde vel jeg også gjøre det da kanskje. Følte meg litt slem her plutselig... Anonymous poster hash: ea9ab...f6c I begynnelsen så svarte jeg alle mailer, selv om jeg ikke var interessert og avviste dem høflig. Men de ga seg sjeldent når de først fikk svar og tilslutt ble det for mange å svare. Skikkelig luksusproblem, ja;) Etterhvert svarte jeg kun de som virket interessant. Anonymous poster hash: 9962e...04a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #32 Skrevet 1. september 2013 I begynnelsen så svarte jeg alle mailer, selv om jeg ikke var interessert og avviste dem høflig. Men de ga seg sjeldent når de først fikk svar og tilslutt ble det for mange å svare. Skikkelig luksusproblem, ja;) Etterhvert svarte jeg kun de som virket interessant.Anonymous poster hash: 9962e...04a Dette opplevde jeg en del også, og en del av dem ble faktisk ganske sinna på meg, så jeg svarer nå bare de jeg ønsker å prate videre med. Anonymous poster hash: 82ea7...33e
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #33 Skrevet 2. september 2013 I begynnelsen så svarte jeg alle mailer, selv om jeg ikke var interessert og avviste dem høflig. Men de ga seg sjeldent når de først fikk svar og tilslutt ble det for mange å svare. Skikkelig luksusproblem, ja;) Etterhvert svarte jeg kun de som virket interessant.Anonymous poster hash: 9962e...04a Joda ser den... grunnen til at jeg følte meg litt slem var fordi jeg hadde tenkt å svare, men gjorde det mange timer etter at jeg hadde lest meldingen. Så sliter jeg litt med å ikke svare alle merker jeg. Vil jo helst være høflig mot alle jeg "møter". Men finner vel ut av det også. Anonymous poster hash: ea9ab...f6c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #34 Skrevet 2. september 2013 Sukker er nok fint om man er jente. Da tar mange kontakt med deg selv med en helt tom profil uten profilbilde (prøvde for morroskyld å sjekke forskjellen mellom kjønnene). Er man mann derimot så må man nesten ha abonement og man må ta mye kontakt for å i det heletatt ha sjangs. Det er også ekstremt mye færre jenter som har abonement enn gutter Anonymous poster hash: 2c066...a1e Vel, nå er jeg jente og har vært singel hele livet. Har vært aktiv både på og utenfor sukker. Så det tullet der kan du slutte med Anonymous poster hash: c5d7f...892 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #35 Skrevet 3. september 2013 Et annet spørsmål fra en som har null erfaring med nettdating. Hva er normal svarfrekvens? Forstår jo at ulike mennesker gjør forskjellinge ting. Men i min så langt svært begrensede erfaring så er det jammen stor forskjell på folk. Vet hva jeg foretrekker, men hva er det man vanligst kommer over? En svarer raskt, og kort, uten særlig info (les: kan sende 3 mld på 2t uten at jeg hverken leser eller svarer i mellomtiden) En annen bruker tid på å svare (les: kan gå et par dager), men svarer langt. Er inneforstått med at det ikke er noen fasit, men noen har kanskje noen erfaringer? Anonymous poster hash: ea9ab...f6c
LoneWolf Skrevet 3. september 2013 #36 Skrevet 3. september 2013 Sjefen min fra der jeg jobbet før i tiden traff damen han nå er samboer med via sukker. De har også fått en unge sammen, så det er ingen tvil om at det fungerer Jeg har derimot ikke hatt like mye flaks som han der inne, men man taper jo ingenting på å prøve
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #37 Skrevet 3. september 2013 Jeg har vært på sukker en stund nå,men har slettet profilen min pga 1. at man må betale for å bruke siden optimalt. Det er latterlig at man ikke kan lese en hel profil og kommunisere uten å måtte betale - og det for en sånn elendig tjeneste som sukker.no?? At dere gidder å betale for det skvipet der er utenfor min fatteevne. 2. Jeg fant en mye bedre datingside som heter Okcupid.com hvor jeg har kommet i kontakt med mange oppegående folk herfra hvor jeg bor. Gratis, flott interface og layout på hele siden, lett å bruke. Aldri falt meg inn å returnere til sukker.no noensinne igjen. Anonymous poster hash: c3d28...812 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #38 Skrevet 3. september 2013 Jeg betaler så langt ikke, og kommer neppe til å gjøre det Anonymous poster hash: ea9ab...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #39 Skrevet 5. september 2013 Enten så svarer de gjerne like etter at de har lest meldinga, eller så svarer de ikke i det heletatt.. Anonymous poster hash: 82ea7...33e Etter noen yttligere dager på sukker kan jeg visst svare på mitt eget spørsmål... neida, ikke alle svarer med en gang, og når de svarer kan de være både hyggelige og interessert i å vite mer om deg. Riktignok gjelder dette så langt bare en person jeg har skrevet med. ikke så sjokkerende kanskje at folk er ulike også der inne Forøvrig fortsetter jeg visst trenden om å være treg svarer selv... Anonymous poster hash: 44911...943
jente.82 Skrevet 8. september 2013 #40 Skrevet 8. september 2013 Dere som traff kjæresten på sukker hvor mangen dater hadde dere? Før det ble dere 2? Hvor ofte så dere hverandre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå