AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #41 Skrevet 8. september 2013 Dere som traff kjæresten på sukker hvor mangen dater hadde dere? Før det ble dere 2? Hvor ofte så dere hverandre? Vi møttes flere ganger i uka og overnatta hos hverandre i 5mnd før vi ble offisielt ett par. Anonymous poster hash: 9962e...04a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #42 Skrevet 8. september 2013 Vi møttes flere ganger i uka og overnatta hos hverandre i 5mnd før vi ble offisielt ett par.Anonymous poster hash: 9962e...04a Det er da ingen spesielle dateregler for de som har møttes via nettet. Man gjør som man føler for. Utrolig at folk ikke klarer å tenke selv. Anonymous poster hash: 7194a...7df 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #43 Skrevet 25. februar 2014 Funker bra vist du er dame men vist du er mann er det ikke noe vits i å prøve, jeg har vært der i et år nå og har ikke fått en eneste melding fra en dame der. Dere kvinnfolk burde skjerpe dere og slutte å være så hard to get, dere er ikke noe bedre enn vi menn. Også så er hele jekelskapet utseende fiksert så om du ikke ser ut som brad pit er det ikke vits i å prøve en gang... Anonymous poster hash: 84015...4ea 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #44 Skrevet 25. februar 2014 Funker bra vist du er dame men vist du er mann er det ikke noe vits i å prøve, jeg har vært der i et år nå og har ikke fått en eneste melding fra en dame der. Dere kvinnfolk burde skjerpe dere og slutte å være så hard to get, dere er ikke noe bedre enn vi menn. Også så er hele jekelskapet utseende fiksert så om du ikke ser ut som brad pit er det ikke vits i å prøve en gang... Anonymous poster hash: 84015...4ea Er bare å holde seg unna! Anonymous poster hash: 3f1ea...79d
Gjest Winza Skrevet 26. februar 2014 #45 Skrevet 26. februar 2014 Er bare å holde seg unna! Anonymous poster hash: 3f1ea...79d Mener du h*n eller folk generelt?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #46 Skrevet 26. februar 2014 Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der. Turte å møte denne mannen etterhvert da og vi hadde det kjempekoselig. Han ba meg ut på middagaer, kino, vi trente sammen og var mye sammen egentlig. Så ble han mer og mer fraværende. Og jeg bestemte meg for å ikke mase på han. Vil han ikke treffe meg og han velger å forsvinne i det stille.. så er det greit.. men det var ikke løsningen hans. Han sendte ett bilde på snapchat med han og ei annen jente hvor det stod " min framtidige forlover".. Kunne gjort det på en annen måte! 2 mnd senere spurte han om å treffes da... Svarte aldri på den meldingen og blokkerte han på alt som er. Orker ikke Han var så jo alright og koselig å være sammen med.. Lurer på om den snapchatten var en spøk eller om han sendte til feil person. Aner ikke, men det får bare være Jeg har gitt opp! Anonymous poster hash: 98c8f...214
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #47 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har forsøkt både Møteplassen og Sukker. Men det var så lite som skjedde og jeg synes hele greia er litt kunstig... Fant også mange av de samme personene på de to sidene, så det er nok en del menn som nærmest støvsuger slike sider etter aktuelle "bytter"... Anonymous poster hash: eb9d7...3a6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #48 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har forsøkt både Møteplassen og Sukker. Men det var så lite som skjedde og jeg synes hele greia er litt kunstig... Fant også mange av de samme personene på de to sidene, så det er nok en del menn som nærmest støvsuger slike sider etter aktuelle "bytter"... Anonymous poster hash: eb9d7...3a6 Folk er ikke der for å finne bytte. Det er kvinnfolk som er. Mennene er der for å finne kjærlighet. Det er dere kresne kvinnfolk feil at vi aldri finner noen... PS jeg har sett utrolig mange damer som har profil på mange nett datinger..Anonymous poster hash: 84015...4ea 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #49 Skrevet 26. februar 2014 hvis du leter etter sex sexxxchat24.com er bedre. det er også betale side... Leste du noe av hva jeg akkurat sa? Jeg er ikke ute etter sex men kjærlighet... Anonymous poster hash: 84015...4ea 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #50 Skrevet 27. februar 2014 hvis du leter etter sex sexxxchat24.com er bedre. det er også betale side... Prøvde den men helt latterlig at jeg må betale for å sende en mld og så må jeg betale hundrevis av kroner for å kjøpe credits, det burde heller vært et vanlig måneds abbonnement hvor vi da kan sende så mange mld vi vil ut medlemskapet Anonymous poster hash: 84015...4ea
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #51 Skrevet 28. februar 2014 Prøvde den men helt latterlig at jeg må betale for å sende en mld og så må jeg betale hundrevis av kroner for å kjøpe credits, det burde heller vært et vanlig måneds abbonnement hvor vi da kan sende så mange mld vi vil ut medlemskapet Anonymous poster hash: 84015...4ea Møkka program, har prøvd det og betalte 400 kroner for å kunne sende meldinger men ingen var interessert, helt fuckings utrileg... Anonymous poster hash: 84015...4ea
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #52 Skrevet 30. mars 2014 Møkka program, har prøvd det og betalte 400 kroner for å kunne sende meldinger men ingen var interessert, helt fuckings utrileg... Anonymous poster hash: 84015...4ea Det fungerte for meg, betalte 500 kroner Anonymous poster hash: 019f6...c79
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #53 Skrevet 30. mars 2014 Sukker suger..... Anonymous poster hash: 27d59...c8d 1
Gjest Winza Skrevet 28. april 2014 #54 Skrevet 28. april 2014 Sukker suger..... Anonymous poster hash: 27d59...c8d Foretrekker du salt? 4
Gjest Winza Skrevet 28. april 2014 #55 Skrevet 28. april 2014 Anonymous poster hash: 019f6...c79 Hvordan! Alle var så forbaska kresne at dem bare ville prate og prate, som om dem er ansatt av siden til å presse ut penger av alle menn, holder meg heller til sukker no der jeg kan prate i evigheter uten ekstra kostnader 1
slumkim Skrevet 28. april 2014 #56 Skrevet 28. april 2014 Hei! Forsøker meg så vidt på sukker.no. Er det noen som har litt erfaring derifra og som vil dele litt med meg? Er det mange falske profiler? Kjenner dere kanskje noen som har funnet kjærligheten der inne? Eventuelt noen dårlige/gode erfaringer? Jeg er helt blank og aner ikke hva jeg kan forvente.Anonymous poster hash: d87a7...8f3 2 barn og rekkehus.
MissPierce Skrevet 28. april 2014 #57 Skrevet 28. april 2014 Har både og erfaringer fra sukker. Får mye meldinger, men svarer bare de jeg er interesert i å bli kjent med. Fant fort ut at mange ikke tåler å bli avist, og de blir rett og slett skikkelig frekke. Har lav terskel for å blokkere da jeg har opplev en del som sender masse mld uten å få svar. De skal ha for innsatsen, men 10 mld uten svar blir litt mye. Har også fått mld som: fine pupper, jeg vil ha deg i sengen min, vil du ha en stor en, og andre teite ting. De overser jeg lett Ellers så har jeg skrevet med mange, og noen ganger dør det ut av seg selv. Eller så blir det en date. Gidder ikke å møte de som ber meg hjem første daten eller sender diverse bilder av pikken sin etter å ha pratet litt. Det er noen av de også. Men heldigvis finnes det bra menn der også, selv om teksten min hittil kanskje ikke viser det...hehehe Har vært på date med 6 stk, og datet en noen mnd. Han var en flott fyr, men vi hadde litt forskjellige interesser til at det ville fungert. Vi er fortsatt venner på face, og hender jeg får en hyggelig melding. De andre var også bra menn, meñ vi klikket bare ikke... Var på date igjen i dag, og han var veldig søt og koselig. Så blir nok fler møter der. Så får vi se hva som hender Bare vær kritisk, og ikke vær redd for å ta kontakt selv. Jeg gjør det vist jeg liker noen. Damer kan også ta kontakt, selv om det ser ut til å være få som gjør det. Jeg slettet 27 sider med meldinger her om dagen, og sitter enda igjen med mange. Så sliter ikke med å få kontakt der, men synes det likeså godt kan være jeg som tar kontakt. Å menn liker det 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #58 Skrevet 29. april 2014 Har både og erfaringer fra sukker. Får mye meldinger, men svarer bare de jeg er interesert i å bli kjent med. Fant fort ut at mange ikke tåler å bli avist, og de blir rett og slett skikkelig frekke. Har lav terskel for å blokkere da jeg har opplev en del som sender masse mld uten å få svar. De skal ha for innsatsen, men 10 mld uten svar blir litt mye. Har også fått mld som: fine pupper, jeg vil ha deg i sengen min, vil du ha en stor en, og andre teite ting. De overser jeg lett Ellers så har jeg skrevet med mange, og noen ganger dør det ut av seg selv. Eller så blir det en date. Gidder ikke å møte de som ber meg hjem første daten eller sender diverse bilder av pikken sin etter å ha pratet litt. Det er noen av de også. Men heldigvis finnes det bra menn der også, selv om teksten min hittil kanskje ikke viser det...hehehe Har vært på date med 6 stk, og datet en noen mnd. Han var en flott fyr, men vi hadde litt forskjellige interesser til at det ville fungert. Vi er fortsatt venner på face, og hender jeg får en hyggelig melding. De andre var også bra menn, meñ vi klikket bare ikke... Var på date igjen i dag, og han var veldig søt og koselig. Så blir nok fler møter der. Så får vi se hva som hender Bare vær kritisk, og ikke vær redd for å ta kontakt selv. Jeg gjør det vist jeg liker noen. Damer kan også ta kontakt, selv om det ser ut til å være få som gjør det. Jeg slettet 27 sider med meldinger her om dagen, og sitter enda igjen med mange. Så sliter ikke med å få kontakt der, men synes det likeså godt kan være jeg som tar kontakt. Å menn liker det Du er heldig, vi menn får aldri meldinger i det hele tatt Anonymous poster hash: 84015...4ea
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #59 Skrevet 29. april 2014 Du er heldig, vi menn får aldri meldinger i det hele tattAnonymous poster hash: 84015...4ea Joda, jeg har sendt meldinger til flere menn. Anonymous poster hash: c3ccb...9c4 2
MissPierce Skrevet 29. april 2014 #60 Skrevet 29. april 2014 Du er heldig, vi menn får aldri meldinger i det hele tatt Anonymous poster hash: 84015...4ea Jeg sender meldinger til menn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå