Gå til innhold

Erfaringer med sukker.no?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Forsøker meg så vidt på sukker.no.

Er det noen som har litt erfaring derifra og som vil dele litt med meg?

Er det mange falske profiler?

Kjenner dere kanskje noen som har funnet kjærligheten der inne?

Eventuelt noen dårlige/gode erfaringer?

Jeg er helt blank og aner ikke hva jeg kan forvente.

Anonymous poster hash: d87a7...8f3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant kjærligheten der inne (eller jeg trodde det) og så slo jeg opp med han fordi han ikke var så bra for meg og så har jeg akkurat funnet meg en kjæreste til der inne.
Men jeg vil ikke anbefale siden. Mange raringer der inne og de fleste er ute etter kun en ting.

Anonymous poster hash: 8dfbe...460
  • Liker 2
Gjest Ironically me
Skrevet

Har ikke peil på verken sukker eller stønner.no, men tror at de fleste er ute etter pulings.

Skrevet

Jeg har hatt to-tre forskjellige erfaringer der og ingen av dem endte i noe forhold.

Venninna mi møtte en som er helt fantastisk og kommer antakeligvis til å være kjærester resten av livet. :)

Ei annen venninne trodde hun møtte drømmemannen til han viste sitt sanne ansikt og var egentlig litt skummel.

Jeg syns det ser ut som mange menn der inne er kjekke å se på og har fine profiler og har skrevet masse bra, men jeg er ikke tøff nok til å ta kontakt og det er ingen som tar kontakt med meg (kan hende det er fordi jeg har en dårlig tekst)

Og det er erfaringen min med sukker :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Støtter hun over meg som skriver at mange menn har pene bilder og grei tekst, men at de er tøffere på nett enn i virkeligheten. Og det er kanskje grunnen til at de er på nett og single i utgangspunktet, har jeg tenkt.

Jeg har hatt sukkerprofil i 2 år, men har ikke vært så fryktelig aktiv der. Profilen min har 20 000 visninger, jeg får drøssevis av hjerter og mail. Har vært på date med èn som jeg likte veldig godt, men han var ikke interessert i noe annet enn runkebilder.

Har ikke inntrykk av at menn der er seriøse i det heletatt, mange er nok bare der for å se på damer, sjekke om de har draget og fordi de kjeder seg. Det er også en overvekt av menn som faller utenfor mine kriterier ettersom de har barn og er eldre.

Ordne deg gjerne en profil, men la det kun være et supplement. Vær kritisk og forvent lite.

Anonymous poster hash: c5d7f...892
  • Liker 4
Skrevet

Støtter hun over meg som skriver at mange menn har pene bilder og grei tekst, men at de er tøffere på nett enn i virkeligheten. Og det er kanskje grunnen til at de er på nett og single i utgangspunktet, har jeg tenkt.

Jeg har hatt sukkerprofil i 2 år, men har ikke vært så fryktelig aktiv der. Profilen min har 20 000 visninger, jeg får drøssevis av hjerter og mail. Har vært på date med èn som jeg likte veldig godt, men han var ikke interessert i noe annet enn runkebilder.

Har ikke inntrykk av at menn der er seriøse i det heletatt, mange er nok bare der for å se på damer, sjekke om de har draget og fordi de kjeder seg. Det er også en overvekt av menn som faller utenfor mine kriterier ettersom de har barn og er eldre.

Menn der inne er ikke seriøse, akkurat som deg selv da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid :) Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par).

Anonymous poster hash: 89449...6df
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn der inne er ikke seriøse, akkurat som deg selv da?

Jeg er nok ikke der for å få runkebilder eller et ligg, hvis det var det du mente.

Skrevet

Har faktisk opplevd en catfish på sukker. Er sikkert flere som har opplevd det, men var en som sa hun var sporty/likte tur i fjellet etc. Hun kunne knapt rekke å gå over veien på grønn mann i fotgjengerfelt. Hvis man lyger om det ka ellers lyger de om ?

Men greit å bli kjent med noen på sukker før man dater, så vet man hva motparten ønsker;)

Skrevet

Jeg er nok ikke der for å få runkebilder eller et ligg, hvis det var det du mente.

Ikke i det hele tatt. Men hvis du har vært på 1 date, og vært der lenge, så gjør ikke det deg seriøs akkurat.

• Liker 2
Skrevet

Søsteren min har truffet verdens snilleste og kjekkeste fyr der inne. Så det går :)

Selv har jeg vært på en date, noe som var veldig vellykket, men vi var på forskjellige stadier i livet.

Har en ny jeg skal treffe om ikke så lenge, som virker skikkelig. Bli spennende å se om det stemmer.

Har opplevd mange perverse og teite meldinger i innboksen, men også en del koselige.

Alle bruker siden forskjellig, så bare vær obs på hva du vil og hvordan du belyser det i profilen din.

Lykke til :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i det hele tatt. Men hvis du har vært på 1 date, og vært der lenge, så gjør ikke det deg seriøs akkurat.

Jeg er seriøs, men det går ikke på kvantitet for min del. 98% av mennene på sukker er jo komplett udugelige med skrivefeil, overvekt, høy alder, barn, utiltrekkende ytre osv...Ser ingen grunn til å "gi det et forsøk" når jeg vet jeg ikke kommer til å like vedkommende.

Dessuten blir det ikke mange dates av at menn der inne ikke tør møtes heller..

• Liker 1
Gjest Selket
Skrevet

Hei hei

Jeg har tror jeg hadde profilen min i ca 3 mnd og vært veldig aktiv, men traff dessverre ingen 'skikklige' mannfolk der. Det var mange ute etter sex og selv om jeg skrev i profilen min at jeg ønsket ikke å bli kontaktet av sånne så prøvde de seg likevel.

Jeg fant en jeg likte godt, men etter en tid så kom denne praten om ekser og så fikk jeg vite at han som en 32 åring har aldri hatt en kjæreste.

Etter det så ga jeg opp og slettet profilen min. Brukte mye tid på det og fant ingen jeg ville gå ut med. Kanskje jeg er for kresen også.

Men det finnes sikkert bra gutter der også, 2 av venninene mine fant sine menn der.

Jeg vurderer faktisk å gi det en sjanse til siden det er ingen gode steder du kan treffe mannfolk ellers(jeg føler ikke byen er bra sted til det siden de fleste er etter en ting)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Testet både sukker og møteplassen i våres. Det var noen få jeg kunne tenkt meg å treffe der, traff to av dem. Det ble med bare et møte med hver.

Kom etterhvert frem til at jeg ikke er helt fortrolig med nettdating. Man får mye informasjon om personen, mye man kanskje ellers ville brukt 10-20 dates før man fant ut av. På bakgrunn av dette siler man ut på en helt annen måte enn i det virkelige liv. Utseende er blant det første man "kaster" dem bort for, og helt greit på mange måter det, men lett å gjøre feil. Kanskje overser man en man anser som middels der, men som har sjarme og utstråling man virkelig hadde falt for om man møttes et annet sted.

Er fortiden ikke aktiv noe sted, men ikke umulig at jeg blir det igjen, føler bare her og nå at jeg ville treffe noen irl i stedet.

Anonymous poster hash: 67f9c...761
  • Liker 2
Skrevet

Hei hei

Jeg har tror jeg hadde profilen min i ca 3 mnd og vært veldig aktiv, men traff dessverre ingen 'skikklige' mannfolk der. Det var mange ute etter sex og selv om jeg skrev i profilen min at jeg ønsket ikke å bli kontaktet av sånne så prøvde de seg likevel.

Jeg fant en jeg likte godt, men etter en tid så kom denne praten om ekser og så fikk jeg vite at han som en 32 åring har aldri hatt en kjæreste.

Etter det så ga jeg opp og slettet profilen min. Brukte mye tid på det og fant ingen jeg ville gå ut med. Kanskje jeg er for kresen også.

Men det finnes sikkert bra gutter der også, 2 av venninene mine fant sine menn der.

Jeg vurderer faktisk å gi det en sjanse til siden det er ingen gode steder du kan treffe mannfolk ellers(jeg føler ikke byen er bra sted til det siden de fleste er etter en ting)

Du er kanskje litt for kresen dersom dette faktisk er en dealbreaker når du treffer en fyr du liker på alle andre områder.. ;)

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hei hei

Hvorfor dumpet du han for det? Ingen kritikk av deg, jeg ble bare nysgjerrig ettersom jeg er langtidssingle selv. Har aldri falt meg inn at jeg kanskje oppleves som mindre attraktiv av enkelte på grunn av det...

• Liker 2
Gjest Selket
Skrevet

Du er kanskje litt for kresen dersom dette faktisk er en dealbreaker når du treffer en fyr du liker på alle andre områder.. ;)

Ja, eg vet eg er kresen.

Det var en dealbreaker siden jeg har erfaring med mannfolk som har vanskeligheter med å commite i et forhold(eller i det hele tatt forstå hva å være i et forholdt går ut på) og jeg ønsker ikke å ha et sånt forhold. Når noen er 32 år gammel og har aldri hatt en skikkelig kjæreste så føler jeg det må være noe gale.

AnonymBruker
Skrevet

Trist at det skal være en dealbreaker. Kjenner mange langtidssingle som er det fordi de ikke har møtt den rette enda. Det er altfor mange som blir sammen uten egentlig å elske og respektere hverandre, bare for å ha noen der til det dukker opp noe bedre, og da ender det jo alltid opp med utroskap og konflikter. Bedre med en mann som følger hjertet sitt enn en som bare vil ha noen der. 6 av 10 er utro. Halvparten av alle par skiller seg. Jeg ville mye heller gått til en som har vært singel enn en som hopper fra forhold til forhold.

Anonymous poster hash: 552a5...863
  • Liker 6
Gjest Selket
Skrevet

Det er sant, det er selvsagt ikke en dealbreaker for alle, jeg har min erfaring med det og har ikke lyst å gå for det igjen.

Men nå har vi drøftet fra temaet her. Og tror det er godt poeng i denne debaten at når du treffer noen på nettet og kun chater/sender meldinger med den personen så er det mye enkelere å vrake noen fordi du finner ut en ting du ikke liker siden å skrive til hverandre og å faktisk date er en stor forskjell, man får ikke samme følelser. Kanskje jeg hadde tatt sjanse på han fyren om jeg traff han i virkeligheten og ikke på nett? hvem vet

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei

Nå må jeg nesten spørre, når var dette? Høres nesten ut som kjæresten min som jeg traff på sukker. Han er 32, har visst bare hatt et par svært korte forhold, og blitt dumpet av jenter nettopp pga det. Kan merke at han har litt lite erfaring i forhold på noen områder, men har sagt litt hva jeg er vant med/forventer, og han er en flott kjæreste så langt, så ville ikke utelukket noen helt pga det :) Han var den første jeg traff på sukker, fikk ymse meldinger men faktisk stort sett veldig greie fra aktuelle menn, så mener sukker er ypperlig om man bare passer på hvordan man fremstår og er flink til å luke ut :)

Anonymous poster hash: bc2b9...e30

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...