Gå til innhold

Hannkatter og slossing

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nettopp flyttet til et nytt nabolag. Pus ble utekatt for litt over en måneds tid siden. Tidligere har vi bodd i et nabolag med mange katter, som bodde oppå hverandre nærmest, og det har vært helt fredelig. Alle kattene var kastrert.

Det er katter i nabolaget her, og jeg har visst at det har vært en annen hannkatt her i nærmeste omkrets. Han har vært borte en stund nå, men han kom tilbake i dag. Det har vært fredelig her ellers frem til nå.

Vel, det var et leven utenfor nå! De hylte, sånn typisk katteslossing. Begge to. Jeg så at den andre katten begynte og hylte, mens min ville bare snuse på han, og så hylte den andre mer, mens den tydeligvis ville sloss. Til slutt ble min med på hylekoret. Det er en katt som ikke blir godt tatt vare på av sine eiere, han er nokså tynn og jeg tror ikke at han er kastrert. Kan det spille en rolle? At han er kastrert? I og med at min katt aldri har oppført seg slik mot andre hannkatter.

Jeg gikk ut og hentet min med en gang, og han virket litt redd. Hva kan jeg gjøre her? :klo:

Anonymous poster hash: 19e3f...5aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skrivefeil: at den andre katten ikke er kastrert selvsagt.

Anonymous poster hash: 19e3f...5aa

Gjest Belle âme
Skrevet

kan være d men den eine hannkatten min e ikkje kastrert og han sloss ikkje, han e ett år no og ska kastrerast, chill

Skrevet

kan være d men den eine hannkatten min e ikkje kastrert og han sloss ikkje, han e ett år no og ska kastrerast, chill

Går han alene ute? I så fall er det stor sjanse for at han har satt unger på en frøken.

-------------

Vi har og en nabohannkatt som av og til kommer for å yppe med gamlefar. Denne er ikke kastrert har jeg hørt fra eieren. Det jeg har gjort når jeg har sett det har vert slossing på gang er rett og slett å tømme vann over de. Det skader ikke så lenge vannet ikke er for varmt/kaldt, samt at det ikke er spesielt kaldt i lufta. Om din nabokatt kommer for å tøffe seg, så sprut vann, enten fra vanlig spruteflaske eller en drikkeflaske med sportstopp. Treff kroppen og ikke ører eller fjeset.

Det er en stor uting at folk ikke kastrerer kattene sine!

Gjest Belle âme
Skrevet

Går han alene ute? I så fall er det stor sjanse for at han har satt unger på en frøken.

-------------

Vi har og en nabohannkatt som av og til kommer for å yppe med gamlefar. Denne er ikke kastrert har jeg hørt fra eieren. Det jeg har gjort når jeg har sett det har vert slossing på gang er rett og slett å tømme vann over de. Det skader ikke så lenge vannet ikke er for varmt/kaldt, samt at det ikke er spesielt kaldt i lufta. Om din nabokatt kommer for å tøffe seg, så sprut vann, enten fra vanlig spruteflaske eller en drikkeflaske med sportstopp. Treff kroppen og ikke ører eller fjeset.

Det er en stor uting at folk ikke kastrerer kattene sine!

D ekje usterliserte katter her dessuten har han aldri vært interissert i jenter, sikkert homo...Han e sammen med den andre hannkatten vår, som e kastrert. Men han ska kastrerst ganske snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...