Gå til innhold

Aldersforskjell, àkseptabelt når jeg er 17 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Foreveryoung
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke det er stor alderforskjell i det hele tatt.

• Liker 4
Skrevet

Det var en liten aldersforskjell. Synes han var litt for ung, men kan hende han er veldig voksen for alderen :)

Gjest Keikolina
Skrevet

Synes ikke det var stor forskjell.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det var en liten aldersforskjell. Synes han var litt for ung, men kan hende han er veldig voksen for alderen :)

eh. Ts er yngst. Ikke han
  • Liker 1
Gjest blondie19
Skrevet

jeg og typen har vært sammen ganske lenge, jeg er 17 han er 26. vi har det supert, null problem.

kjør på!

Skrevet

Jeg syns ikke aldersforskjellen betyr noe

Gjest blondie19
Skrevet (endret)

alder er faktisk bare et tall. absolutt ingen som har reagert på det her i gården.

Endret av Jennix
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, hvordan skal jeg si dette. Dersom jeg vurderte han typen på et senere tidspunkt, og fikk høre at han holdt på med videregående elever (andreklassing, faktisk) når han var 22, da hadde jeg fått avsmak. Nei, da hadde jeg mest sannsynlig revurdert hele fyren.

Men ettersom du er denne 17åringen er jo ikke dette ditt problem.

Anonymous poster hash: cbaf9...2a2
  • Liker 6
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er ikke bare et tall når kun den ene er voksen. Ikke at 17 og 21 er ille. 17 og 26 derimot...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

jeg og typen har vært sammen ganske lenge, jeg er 17 han er 26. vi har det supert, null problem.

kjør på!

Ganske lenge? Hvor gammel var du da dere begynte å være sammen?

Anonymous poster hash: 4095f...c60

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like gammel som deg TS og dater en på 21 :) Går helt fint det

Anonymous poster hash: 43527...69a
Gjest blondie19
Skrevet

Vært sammen siden jeg var 16, det skal sies at han ble 26 iår og jeg 18 iår. Poenget var bare at hennes spm ang alder ikke var noe i forhold til vår aldersforskjell.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Herregud. Tydelig at gutter henger etter i mental utvikling. Aldri om en jente på 24 hadde blitt sammen med en guttunge på 16

• Liker 7
Gjest blondie19
Skrevet

Det er helt sant! Men så er ofte jenter veeldig moden for alderen også da. Men her som vi bor er det der helt normalt. For å si det sånn så er ikke vi det værste tilfellet altså, vet om noen som har veeldig stor forskjell, hu er 15 han er 28.

AnonymBruker
Skrevet

Det er på grensen. Jeg hadde reagert om en av studiekompisene mine hadde rotet seg borti ei på 17. Ihvertfall når du ikke har begynt i andre på vgs enda, da er du jo akkurat blitt 17.

Han er nok en raring.

Anonymous poster hash: 83dbf...3f3
  • Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jenter kan like ofte være umodne. Problemet er at fjortisjenter TROR at de er modne selv om de overhode ikke finnes modne.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er helt sant! Men så er ofte jenter veeldig moden for alderen også da. Men her som vi bor er det der helt normalt. For å si det sånn så er ikke vi det værste tilfellet altså, vet om noen som har veeldig stor forskjell, hu er 15 han er 28.

hebefile gris. Hadde jeg vært moren hennes hadde jeg anmeldt han på flekken
  • Liker 4
Skrevet

Hvis du lurer på/må spørre om du er for ung, så er du for ung.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...