Gå til innhold

Under the Dome

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som følger med på denne serien?

Liker den foreløpig og kommer til å følge med fremover.

Anonymous poster hash: 08e63...0df

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

To ting som irriterer meg med den serien:

1. Microsofts blærende produktplassering. Ene gangen var det noen som skulle vise en artikkel på nettet, da fikk Microsoft Windows 8 egen skjermplassering, i flere sekunder holdt de frem tavle-pcen med Windows 8 på foran skjermen. Ingen personer, ingenting annet enn akkurat produktet som ble holdt frem i flere sekunder. Forstyrrende. En annen gang var det en Windows Phone 8 som ble vist frem, også den gangen var det stille i mens mobilen ble holdt frem for skjermen i et par sekunder så man virkelig skulle få med seg at det var en Windows Phone.

Jeg liker for all del Windows 8 og Windows Phone. Men jeg hater den blærende produktplasseringen de driver med. Irriterende og forstyrrende.

2. De er innestengt i en "dome" som like gjerne kunne vært laget av uknuselig glass. Selv når en bombe slippes over "domen" så skjer ingenting inne i "domen".

HVORFOR I HULESTE BLÅSER DET STERKE VINDER OG REGNER DET INNE I DOMEN DA DA?! -.-

Uh, ja, jo, jeg følger med på serien... :plystre:

Anonymous poster hash: d7b5f...24a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Boken var god, men serien er ikke fullt så god. Overspilling og dårlige skuespillere....

Anonymous poster hash: 460a0...88b

• Liker 4
Gjest Murica
Skrevet

Blærende produktplassering? Det var ikke flere sekunder, det var kanskje ett halvt =p

Og "boken er alltid bedre", fordi man setter opp hele scenarioet i hodet sitt, virkeligheten kan aldri leve opp til fantasien.

Gjest badeand1
Skrevet

Jepp, jeg gjør. Barbie <3

Skuespillerene...bleeh. Syns mange av de er dårlige men er så nysgjerrig på hva den greia er så komme til å se mer på det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blærende produktplassering? Det var ikke flere sekunder, det var kanskje ett halvt =p

Og "boken er alltid bedre", fordi man setter opp hele scenarioet i hodet sitt, virkeligheten kan aldri leve opp til fantasien.

Jeg begynte å se serien før jeg leste boken fordi jeg synes ideen var genial, men orket ikke skuespillet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Boken var god, men serien er ikke fullt så god. Overspilling og dårlige skuespillere....

Boken var typisk Stephen King, overdetaljert til det absurde. Flyet var en kort scene. I boken er den jo nesten et helt kapittel. Med en haug detaljer om kroppsdeler og en masse annen gore, om jeg husker riktig. Koontz har samme mørke skrivestil som King, men han overdetaljerer ikke ting til det absurde. I tillegg har hans bøker som regel en hyggelig slutt, ikke en ondskapsfull og depressiv slutt, slik Kings bøker gjerne har. Nåja, serien er nå grei synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Han som spiller Junior er skikkelig eyecandy :)

post-55205-0-29771700-1375838868_thumb.j

• Liker 3
Skrevet

2. De er innestengt i en "dome" som like gjerne kunne vært laget av uknuselig glass. Selv når en bombe slippes over "domen" så skjer ingenting inne i "domen".

HVORFOR I HULESTE BLÅSER DET STERKE VINDER OG REGNER DET INNE I DOMEN DA DA?! -.-

Uh, ja, jo, jeg følger med på serien... :plystre:

Åh, akkurat det irriterer vettet av meg også! Det begynte jo plutselig å regne også! Men vi fikk jo svar på det i episoden som gikk på tirsdag at det var visst et eget klima inne i domen.. Latterlig uansett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skuespillerne er elendige, men det verste er den forferdelig pinlige dialogen. De som har skrevet replikkene er nok de samme folkene som driver og skriver manus i realityserier som ungkaren osv.

Anonymous poster hash: a43f0...851
  • Liker 5
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Syns han Joe er ganske søt jeg. Ikke min type gutt i det hele tatt men han er så sjarmerende i den serien. :rodmer:

Endret av Mortem
Skrevet

Jeg aner ikke. Er den basert på boka til Stephen King? Og hvor går den?

Gjest badeand1
Skrevet

Jepp, det er den. Går på tv2 tirsdager 22.40 :)

Skrevet

Jeg aner ikke.

Hva er det du ikke aner? Om du følger med på serien?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Åh, akkurat det irriterer vettet av meg også! Det begynte jo plutselig å regne også! Men vi fikk jo svar på det i episoden som gikk på tirsdag at det var visst et eget klima inne i domen.. Latterlig uansett.

Hva er det som er så latterlig med det? Selv store hangarer kan ha mikroklima og regnvær. En biosphere type dome er mer enn stor nok til å ha både regnvær og tåke.

Endret av Mann 42
  • Liker 3
Skrevet

Jepp, det er den. Går på tv2 tirsdager 22.40 :)

Takker.

Skrevet

aircondition

Lufttilstand..? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Lufttilstand..? :klo:

Ja, det er en gal verden. Glem at jeg sa det. Det var en irrelevant kommentar. Basert på titelen, antok jeg at det handlet om noen mennesker i en dome av typen "biosphere". Som kanskje ble gale og begynte å ta livet av hverandre.

Men nå som jeg har begynt å lese boken, så ser jeg at det dreier seg om en overnaturlig osteklokke som plutselig materialiserer seg rundt en lite drittby, av ukjente grunner. Og med fatale resultater. Så langt har 8 mennesker mistet livet i ublide møter med osteklokken, en dame har mistet den ene handa, og nabolagets psyko har myrdet kjæresten til sin beste venn. Og det var FØR middag. Den første dagen.

• Liker 4
Skrevet

Man skulle tro at det var et slag stigma med å spille i filmer eller serier laget etter bøkene til Stephen King.

De er jo ofte litt speisa, men det burde ikke hindre noen.

• Liker 1
Skrevet

Enda et irritasjonsmoment...

I en tidligere episode sprengte de "MOAB" over domen. I siste episode sto to av jentene og slengte parfyme på "veggen" til domen. På andre siden av "veggen" var det gress, trær, og som om bomben aldri eksplodert.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...