Gå til innhold

Kjøkkengardiner - jeg er ny på dette

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere :)

Jeg skal nå innrede mitt første hjem, og har fått noen nybegynnerproblemer når det kommer til noe så enkelt som kjøkkengardiner!

Finner ikke kjøkkengardiner som jeg liker.

Hva er "vanlig" nå? Er oppvokst med denne stilen, ønsker noe ca like privat men mer moderne. Hva heter de forskjellige stilene? Hvilke kjøkkengardiner bruker dere? Og hvor får dere tak i dette? :)

Jeg liker tanken på store buegardiner, som henger litt mer ned enn disse. Tror dere de finnes? Jeg har ikke symaskin så kan ikke sy selv- og har ikke noen i omgangskretsen her jeg bor som kan hjelpe.

Blir glad for alle svar, meninger og innspill :)

Anonymous poster hash: e2252...d1b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foreslår en pen liftgardin.

Anonymous poster hash: 991b4...b53
  • Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Jeg synes der du linker til er veldig voldsomt for et kjøkken. Men selv har vi ingenting på kjøkkenet siden jeg synes det gir et "renere" uttrykk.

Enig med AB om liftgardin. Om du vil ha litt mer stoff kan du kanskje gå for en enkel kaféstang og rollup eller noe slikt. Det har de på Hansen og Dysvik (som også har fått nettside), og der har de også slike med en liten kappe på så du får enda litt mer stoff. :)

Her er en slik med kappe på:

http://www.hd.no/shop_item.cfm?path=9,19&id=8246

De har sikkert flere, men det var den første jeg fant i farten.

Endret av Badabing
Skrevet

Jeg elsker slike gammeldagse kjøkkengardiner.. Vi har et moderne og nytt kjøkken, og jeg synes det er stilig med de gammeldagse lin-gardinene våre (med kappe og det hele) :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar, setter pris på det :)

Jeg trålet nettet en stund etter jeg logget av KG, og funnet ut at liftgardin skal prøves ut :)

Blir det ikke privat nok, så prøver jeg å plassere en grønn plante eller noe der nede. Skulle det igjen ikke være privat nok (har et kjøkkenvindu på utstilling for naboer som går forbi huset), så finner jeg frem en kappe. Ønsker ikke å dekke hele vinduet med liftgardin hele tiden :)

Anonymous poster hash: e2252...d1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...