ragnarok Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Skal gifte meg neste sommer og har så smått begynt å titte på brudekjoler. Jeg har helt flat mage, men har litt side-/ryggflesk som gjør at jeg ser litt bred ut bakfra (eller, det vil vel si at jeg ER bred bakfra... ). Tenkte kanskje å få tak i noe shapewear.. Kan ikke ha med stropper, for det vil synes. Kan heller ikke ha noe som ender midt på låret, for jeg har store lår og det tyter ut under. Så: finnes det shapewear som går fra rett over kneet og helt opp til ribbeina? Finner ikke dette noe sted, så er vel kanskje bare jeg som har rar kropp
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Spanx har mange forskjellige typer. Anonymous poster hash: 76b92...0c5
ragnarok Skrevet 6. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2013 Og en annen ting: Hvorfor er det bare tynne modeller som viser fram shapewear!? Kan jeg ikke få se en tjukkas før og etter, så jeg vet hva plagget virkelig kan gjøre? Å stappe det på ei som er 180 cm høy og veier 50 kg er jo helt meningsløst.... 4
Wonders Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Og en annen ting: Hvorfor er det bare tynne modeller som viser fram shapewear!? Kan jeg ikke få se en tjukkas før og etter, så jeg vet hva plagget virkelig kan gjøre? Å stappe det på ei som er 180 cm høy og veier 50 kg er jo helt meningsløst.... http://pinterest.com/search/pins/?q=plus%20size%20shapewear&rs=ac&len=15
Gjest Kiara! Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Melder meg frivillig som tjukkas som kan si hva som funker og ikke. Trinny&Suzannah er det beste jeg har prøvd, de funker! De flatter ut slik at man ser strammere ut selv om cm fortsatt er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå