Gå til innhold

Liker du å bruke strømpebukser?  

1. 1. Liker du å bruke strømpebukser?

• Ja, jeg liker strømpebukser godt.
      2
    • Synes det er greit nok å bruke når det er kaldt
      8
    • Nei. hater strømpebukser
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så mange jeg snakker med hater strømpebukser, og bruker det kun når det er kaldt.

Jeg digger strømpebukser. bruker det veldig ofte, både under bukse, skjørt, kjole, hotpants og piratbukse.

Jeg synes det er pent med blanke strømpebukser (40-70 den.) i sort, grå, hvite, rosa osv. Samtidig er det behagelig å ha på og praktisk å bruke. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så mange jeg snakker med hater strømpebukser, og bruker det kun når det er kaldt.

Jeg digger strømpebukser. bruker det veldig ofte, både under bukse, skjørt, kjole, hotpants og piratbukse.

Jeg synes det er pent med blanke strømpebukser (40-70 den.) i sort, grå, hvite, rosa osv. Samtidig er det behagelig å ha på og praktisk å bruke. :)

Bruker du virkelig strømpebukser under piratbukser? Hmmm... Med høye støveletter som skjuler strømpebuksene da vel?

Skrevet

Jeg bruker stort sett kun strømpebukse når det er kaldt. Jeg synes ikke strømpebukse ser særlig pent ut og spesielt ikke strømpebukser i andre farger enn svart/hudfarget.

Skrevet

Klart jeg bruker det under bla piratbukser, men IKKE me høyye støvletter over. Da er jo halve vitsen borte. :roll:

Skrevet

Bruker masse strømpebukser jeg, stort sett hele tiden...

Dette er selvfølgelig fordi jeg ikke kan fordra å gå i bukser og derfor stort sett alltid løper rundt i knekorte skjørt. Uten strømpebukse ville det bli relativt kjølig store deler av året!

Gjest Lady-M
Skrevet

Jøsses så mange strømpebukse-poster det var her da. :ler:

Jeg bruker sjelden strømpebukse, kun til nød hvis det er skikkelig kaldt. Jeg får litt "små-panikk" når jeg tar de på føler jeg.

Bruker stay-ups til skjørt/kjole.

Gjest gjest1
Skrevet

Brukar strømpebukse eller stay-ups til kjole og skjørt, elles brukar eg det berre når det er kaldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...