AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 jeg har vært betatt av en gutt i nærmere 3 år nå. Jeg hadde kjæreste i et år, men klarte aldri å glemme han andre. Vi har flørtet mye tidligere,snakket sammen på facebook (før) og ender alltid opp sammen på byen. Har så lyst til å vite om det er noe der for han og, men er redd det ikke er det. Han har hatt dame og, men var alltid med meg på byen selv om. Føler at hvis han hadde vært litt interessert hadde han tatt kontakt utenom fylla. siden jeg selv føler jeg har gitt flere hint. Er så kjipt at det har gått 3 år og jeg er like betatt. Burde jeg sende en meld og spørre om å finne på noe for å se hva han sier ? eller hva skal jeg gjøre? trenger litt råd Anonymous poster hash: 5ccfe...42f Anonymous poster hash: 5ccfe...42f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Burde jeg sende en meld og spørre om å finne på noe for å se hva han sier? Ja. Anonymous poster hash: ccafc...f6a 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Ja, gjør det! Ganske sikker på at han fortsatt er forelsket i eksen sin, men allikevel er han med meg når vi er ute. Føler jeg bare kommer til å drite meg ut hvis jeg spør Anonymous poster hash: 5ccfe...42f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Neida, er bedre å drite seg ut enn å aldri spørre. Da vet du ihvertfall hvor du har han. Anonymous poster hash: ccafc...f6a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 jeg har vært betatt av en gutt i nærmere 3 år nå. Jeg hadde kjæreste i et år, men klarte aldri å glemme han andre. Vi har flørtet mye tidligere,snakket sammen på facebook (før) og ender alltid opp sammen på byen. Har så lyst til å vite om det er noe der for han og, men er redd det ikke er det. Han har hatt dame og, men var alltid med meg på byen selv om. Føler at hvis han hadde vært litt interessert hadde han tatt kontakt utenom fylla. siden jeg selv føler jeg har gitt flere hint. Er så kjipt at det har gått 3 år og jeg er like betatt. Burde jeg sende en meld og spørre om å finne på noe for å se hva han sier ? eller hva skal jeg gjøre? trenger litt råd Anonymous poster hash: 5ccfe...42f Anonymous poster hash: 5ccfe...42f Hvordan gikk det TS? Fått snakket med han? Anonymous poster hash: 03a85...5c4
Gjest Reza08 Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Du driter deg ikke ut om du spør om han kunne være interessert i å tilbringe et par timer sammen med deg utenom fest. Dra et sted hvor dere begge har lyst til å være. Etter hvert som praten går, kan du spørre han om hva han føler for deg. Hvis han skulle si at han ikke er interessert i noe mer enn et vennskap, har du fått svar på gåten og slipper å gå rundt å lure. Et avslag kan svi, men av og til i livet må man ta en sjanse for å oppnå ting. Da blir det også enklere neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå