Gå til innhold

Klær til barnehagejobb.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal jobbe litt i en barnehage fremover og er på utkikk etter klær som er greie å bruke der. De bør være ledige og behagelige å ha på, kunne vaskes ofte uten å "svekkes", og være veldig rimelige. Hvordan de ser ut er ikke så nøye, men det hadde vært ålreit å kunne bruke de på fritida og.

Hvor bør jeg lete? Tenker Cubus, H&M og sånne butikker..

Hva er best og rimeligst av Stormberg, XXL og andre slike butikker? Tenker de har en del passende der.

Anonymous poster hash: 3c54b...47c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva som er billigst, men stormberg.no har i allfall en side der det pleier å være mange gode tilbud! http://www.stormberg.com/no/salg/dame.html Blandt annet softshellbukse til 299 (halv pris), turjakke til 299, blillige vindstopp og fleecejakker, stillongs osv. Hvis du finner deg et godt regnsett så er du langt på vei! Da kan du ha ull/fleece/superundertøy under alt eller hva som passer været. Og så noen gode sko til å være ute i og en varm lue til kalde høstdager :)

Anonymous poster hash: 213a5...40d
Skrevet

Kan du ikke bruke klær du har i klesskapet fra før?

Jeg jobber i barnehage og bruker mye av mine 'normale' klær på jobb.

Alle klær passer i Bhg, så lenge du synes de er gode å bruke...

Ang uteklær har stormberg gode uteklær. Sjekk nettbutikken og sammenlign med tilsvarende klær på xxl o.l.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker mest på klær man bruker inne og når man er ute uten overtrekksbukse. Nå fremover før det blir kaldt.. Får låne regnklær.

Små sandkorn fra sandkassa setter seg fast i stoffet på enkelte bukser, og kan være vanskelig å få rene f.eks..

Skrevet

Når det blir kaldere ut over høsten kan det vel vere greit med varmedress og når du skal vere ute? :)

AnonymBruker
Skrevet

Når det blir kaldere ut over høsten kan det vel vere greit med varmedress og når du skal vere ute? :)

Tenker mest på nå fremover, før det blir kaldt.

Har en ganske pyntet stil, klærne jeg har hjemme passer seg ikke helt i barnehagen.

Skrevet

De må kunne vaskes, og jeg ville valgt kvalitet når det gjelder uteklær. Det betyr ikke dyrt, men at de tåler å ligge på knærne å leke med ungene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...