Gå til innhold

Da hører jeg visst til her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Trenger bare noen gode ord. Det ble nettopp slutt, og han reiser til andre siden av landet i natt for å tjenestegjøre i millitæret.

Har ikke med mobil. Det finnes ikke håp, og jeg er helt oppløst i tårer.

Venninnene mine er vekk i kveld, og får ikke tak i dem. Jeg trenger bare trøst.

Det var min første kjæreste. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Bare gråter og gråter. Og det gjør så vondt. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ikke noe godt å ha det som du har det, og jeg forstår du har det vondt og er lei deg.. har du sendt sms til venninnene dine eller skrevet til dem på Facebook? De burde jo være hos deg når du har det vondt. :( Sender over masse gode tanker og du skal vite det at det blir bedre.. :) Den rette hadde aldri gjort det slutt med deg før han reiste.. og mobil har han jo med selv om han skal i militæret..

• Liker 3
Skrevet

Det der er fryktelig vondt ja :tristbla: Men det Nettinettet sier er helt rett, mannen var nok ikke den rette for deg (selv om det kanskje er det siste man vil høre i en slik stund). Håper du får kontakt med venninnene dine snart og kan starte å heles. :klem:

• Liker 3
Skrevet

Leit å høre :( Kjærlighetssorg er ikke noe særlig. Er det ingen av venninnene dine som er hjemme? Det eneste som hjalp for meg sist jeg hadde knust hjerte var å se på sex og singelliv dagen lang. Aner ikke hvorfor, men det hjalp!

:klem:

• Liker 2
Skrevet

Huff ikke noe godt å ha det som du har det, og jeg forstår du har det vondt og er lei deg.. har du sendt sms til venninnene dine eller skrevet til dem på Facebook? De burde jo være hos deg når du har det vondt. :( Sender over masse gode tanker og du skal vite det at det blir bedre.. :) Den rette hadde aldri gjort det slutt med deg før han reiste.. og mobil har han jo med selv om han skal i militæret..

Takk <3 De har dratt til byen hun ene skal studere i for å flytte noen møbler, det er et stykke unna... Og ingen av dem svarer på verken telefon eller sms. Er i en virvelvind følelsesmessig...

Ja, nei han har ikke mobil. Den ble borte da vi var på tivoli sist.

Æh, skulle gjerne druknet meg i en bøtte is... Bare synd at isen i fryseren var det han som kjøpte en dag jeg hadde det dårlig. Ah :(

Skrevet (endret)

Takk dere andre også, dere er snille :). Vi så det begge komme, men jeg er nok den mer positive av oss, og hadde satt meg inn for å jobbe for det. Virkelig. Smilte når jeg egentlig bare ville kjefte, og lagde middager, ryddet, jobbet for at det skulle være fint! Men det ville visst ikke han. Det er det som er så kjipt. Blir nok endel sex and the city på meg, nå. Og så skal jeg finne en som gir meg det jeg fortjener av kjærlighet og lykke :)

Endret av Upadiela
Skrevet

:hug: Trist å høre! Se på serier ja, det har hjulpet meg mange ganger når jeg egentlig vil slippe å tenke på noe. Kanskje er det en positiv ting at han ikke har mobil nå også?

Det kommer til å gå bra, bare gi det tid. Bruk tiden på venner (når de er tilbake), og sørg for å ta vare på deg selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Klem til deg! Jeg har vært med på VM i kjærlighetssorg selv så vet altfor godt hvordan du har det. Kan du ringe moren din eller noen andre i familien da? Husker jeg snakket mye med min mor, hun gjorde virkelig alt for meg etter sist brudd.

Og tv-serier er helt fantastisk når man har kjærlighetssorg. Kanskje ikke så lett å følge med men se på noe du liker så du kan glemme ting som skjer litt. Being Erica f.eks er en helt genial serie, ho jenta blir også dumpa.

Lykke til, håper du føler deg bedre snart!

Anonymous poster hash: 16ecf...100
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? bare lurer

Kjærlighetssorg er noe dritt, utrolig nok kommer man over det etter en stund, og da kan det føles litt godt å begynne å planlegge litt for en selv hva en vil gjøre. Og ta deg god tid og være med venner, dyrke hobbyen din mer hvis du har noen kjekke. Nesten så det frister litt selv her å dumpe mannen, men jeg er redd for hva som befinner seg i det single livet.

Se på sex and the city og bare kos deg med varmt teppe, litt telys og en sjokolade eller fem :hug:

Anonymous poster hash: ad0da...027
Skrevet

Nå har jeg både fått venninnebesøk og mammaterapi.

I tillegg har han og jeg skrevet til hverandre og sagt det siste vi har på hjertet. Han har det visst ikke så veldig bra han heller, til tross for at det var han som tok beslutningen.

Men, og som svar til Anonym over her, så er jeg en nittenåring som har mange fine opplevelser i møte. Det er bare... Å gå igjennom så mange nye ting med en person. Det er det som er så vondt å miste. Gruer meg til imorgen... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...