AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Jeg begynte å date en kamerat av meg for noen mnd siden. Alt går veldig fint og vi har det morsomt sammen Han har bursdag om noen uker også lurer jeg på om jeg burde gi han gave eller noe? Han blir 32 så er ingen stor merkedag. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 0047a...36d 1
Gjest Lille-pus Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Jeg er vel såpass 'ekstrem' at dersom jeg vet at en mann jeg møter på jevnlig basis har bursdag, - ja da finner jeg selv glede i å gi ham en gave. Men... jeg gjør det fordi jeg har lyst til å glede ham med en liten oppmerksomhet, ikke fordi jeg 'burde'. Alle er ikke som meg, og alle er heller ikke gitt de samme muligheter. Jeg synes det kommer helt ann på hvilke muligheter du har, at det ikke går utover andre ting i livet ditt og hva du selv ønsker
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Jeg hadde nok litt han en liten gave. Evt. sendt han et kort i posten! Anonymous poster hash: 39e4a...68f
Gjest *MaggieQ* Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Jeg hadde gitt en liten oppmerksomhet
Antique Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Jeg ville gitt han noe, eller gitt han litt ekstra oppmerksomhet den dagen hvertfall
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Jeg datet en fyr i over fem mnd, og han fylte år i sommer. Jeg er sånn at jeg liker å kjøpe gaver til venner og familie når de enten har bursdag, flyttet inn i nytt hus, fått ny jobb, bestått eksamen etc. Bare en liten oppmerksomhet. Jeg gjør det fordi jeg selv vil, fordi jeg er stolt/glad på andres vegne, forventer ikke noe tilbake. Uansett, jeg kjøpte da en gave til daten, men det gikk en stund før jeg fikk gitt den til ham pga av ferieturer osv. Vi bestemte oss for at vi ikke ville ta "forholdet" vårt videre fra dating til kjærester, så vi avsluttet det hele, men vi er fortsatt gode venner. Så han fikk faktisk gaven sin den dagen vi hadde praten om å avslutte det hele. Kunne kanskje blitt kleint for noen, men for oss var det bare en helt vanlig onsdag.. Han ble kjempeglad for gaven, og stemninga er god Du må nesten kjenne på det selv. Gi ham en liten gave/oppmerksomhet dersom du føler for det. Bare ikke gjør noe høytidelig over det.. Anonymous poster hash: aace1...b5f
Gjest Ironically me Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Gå for å finne en liten ting, du. Noe som veier mindre enn 1 tonn og koster mindre enn 10.000. Slår aldri feil.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Hehe. Jeg er sånn som liker å kjøpe gaver til folk da Men hadde ikke tenkt å gå amok med noe kjempedyrt, bare en liten oppmerksomhet. Bare lurte på om det var normalt eller ei. Spørsmålet er, hva kjøper man? Det rare er at han har ingen spesielle interesser, men er ganske tøysete. Så vet ikke om jeg skal gå for en humor-gave. Kjenner han jo ikke såå godt selv om vi har vært mye sammen i sommer. Noen tips? Anonymous poster hash: 0047a...36d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Hehe. Jeg er sånn som liker å kjøpe gaver til folk da Men hadde ikke tenkt å gå amok med noe kjempedyrt, bare en liten oppmerksomhet. Bare lurte på om det var normalt eller ei. Spørsmålet er, hva kjøper man? Det rare er at han har ingen spesielle interesser, men er ganske tøysete. Så vet ikke om jeg skal gå for en humor-gave. Kjenner han jo ikke såå godt selv om vi har vært mye sammen i sommer. Noen tips? Anonymous poster hash: 0047a...36d Jeg syntes det var veldig vanskelig å skulle finne noe til min date. Som du sier, så kjenner man jo ikke hverandre såå godt. Jeg endte opp med å kjøpe en fin genser og et kult armbånd. "Kjærestegave" tenker kanskje noen, men jeg vet at han er opptatt av klær, og jeg tenkte at genseren ville vært fin til ham. Han ble veldig glad.. Anonymous poster hash: aace1...b5f
Gjest Sunshine Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Det trenger nødvendigvis ikke være en ting. Men kanskje noe dere kunne gjort noe sammen? Kino eller teater-billetter? Middag på restaurant? eller gavekort på tre-retters som du disker opp?
Gjest Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Inviter han på noe godt å spise hjemme hos deg. Gi han en rose. En gave trenger ikke være en ting som man eier resten av livet.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Inviter han på noe godt å spise hjemme hos deg. Gi han en rose. En gave trenger ikke være en ting som man eier resten av livet. Kanskje like greit? Siden han som sagt ikke har noen spesielle interesser eller noe han er opptatt av. Satser på at han blir glad for det TS Anonymous poster hash: 0047a...36d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå