muffin26 Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Jeg har funnet ut at dette fremhever krøller best,men vil gjerne ha tips til hvilken som er best til krøllete hår? Har prøvd mousse fra marocanoil,den er ikke til å annbefale man får velidg fett hår av den og tynger på håret. Sliter hårmousse på håret forresten?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Jeg har prøvd mange forskjellige typer til mitt krøllete hår. Den jeg liker alle best er den til wella high hair.Anonymous poster hash: e524c...9b0
Upadiela Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 (endret) Jeg vet ikke hvor lett det er å få tak i denne i Norge, men jeg pleier å kjøpe inn niveas serie for krøller, Flexible Curls. Moussen er fantastisk! Edit: Slik ser den ut: Endret 6. august 2013 av Upadiela
muffin26 Skrevet 13. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2013 (endret) Må bare rose tigi bead head foxy curls mousse den er helt super. Endret 13. august 2013 av muffin26
Gjest Gresshoppesang Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Hvordan får man egentlig fordelt mousse sånn at den blir jevnt fordelt og det ser fint ut? Hvor stor mengde osv? Jeg er helt uerfaren med mousse.
Gjest Houdini Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Jeg har ikke peiling på mousse, hvordan blir effekten av mousse i håret? Jeg vil ikke ha en såkalt "wet look", hvor tuppene samler seg og blir sprø og ekle.
muffin26 Skrevet 13. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2013 Hvordan får man egentlig fordelt mousse sånn at den blir jevnt fordelt og det ser fint ut? Hvor stor mengde osv? Jeg er helt uerfaren med mousse.jeg tar den i håndletørt hår og former krøllene med hendene. Det blir fakktisk veldig fint:) når jeg tar i foxy curls så er håret litt stivt,men når det tørker så blir krøllene fine og myke ikke noe welook eller stivt. Define sin mousse er også ok,men den holder ikke på krøllen.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Takk for svar. Jeg lurte litt på mengden. Jeg synes alt liksom "samler" seg på et sted og sliter med å få det fordelt jevnt. Jeg trenger ikke noe som holder på krøllen, da jeg har naturlig mye krøll. Men jeg tror mousse kan samle håret litt mer, sånn at det ikke blir så frizzy?
muffin26 Skrevet 14. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2013 (endret) Takk for svar. Jeg lurte litt på mengden. Jeg synes alt liksom "samler" seg på et sted og sliter med å få det fordelt jevnt. Jeg trenger ikke noe som holder på krøllen, da jeg har naturlig mye krøll. Men jeg tror mousse kan samle håret litt mer, sånn at det ikke blir så frizzy? Du kan ta det i håndkle tørt hår fordel en god mengde i hele håret så kan du gre gjennom med kam eller fingerene så former du krøllene og lar det lufttørke. Se video på youtube masse tips der. Skriv eks how to crunch hair eith mousse så kommer det opp mye nyttig:)Define sin mousse former uten å være stiv og gir ikke wetlook,men den holder dårlig på krøllen. Jeg liker mousse fordi det er så enkelt å bare påføre litt mousse så er man klar ikke bruke 1 time på å stelle med håret. Dette ble veldig rotete skriver fra mobil:) Endret 14. august 2013 av muffin26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå