Cessa74 Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Har forsøkt å finne noen som er proffe på blogdesign og oppsett, trenger sårt hjelp til å få ryddet opp og freshet opp bloggen min.. Er selvsagt villig til å betale for tjenesten. Noen som vet om noen? Evnt vil jeg egentlig gjerne flytte bloggen vekk fra blogspot, men uten å miste innholdet og følgere jeg har per idag.. Noen gode tips?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Du beklager, men det er ting som tyder på at Googel vil legge ned bloggeplatformen sin ganske snart, så jeg vil anbefale deg å vurdere andre alternative bloggplatformer. Lykke til.
Cessa74 Skrevet 7. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2013 Oj! det var jeg ikke klar over!.. Det vil jo ramme ganske mange bloggere?.. Men vet du om noen som kan ta på seg oppgaven med å flytte bloggen da? Og hjelpe til med designet?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Oj! det var jeg ikke klar over!.. Det vil jo ramme ganske mange bloggere?.. Men vet du om noen som kan ta på seg oppgaven med å flytte bloggen da? Og hjelpe til med designet? Du, jeg driver og sjekker ut det her selv og skal hoste selv etterhvert og kjøre Dropplets, rett og slett fordi jeg er skitlei hostede plattformer som forsvinner. Mange bruker Wordpress, men det blir for bloated for hva jeg driver med (skriver erotika, legger sjeldent ut bilder). Uansett, så har Blogger en grei migrasjonsløsning, så det skal gå i orden uansett hva du velger. Har dog en billedblogg på www.jux.com for bildene mine, som jeg anbefaler på det sterkeste. 1
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 (endret) Takk for svar! Uansett, hvis du vil ha bloggdesign for Blogger, så prøv en av de her: http://www.designerblogs.com Endret 7. august 2013 av Gjest
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Du finner også flere ved å google: blogger custom template design
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå