Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leter etter et fint stellebord i hvitt helst med skuffer under. Noen som vet hvor jeg kan gå tak i det? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal det være i tre?

Skrevet

Vi har bare en malm-kommode fra ikea med tre skuffer, med en stellematte oppå. Perfekt for oss ihvertfall :) Passe størrelse og høyde, og god plass i skuffene. Har små kurver oppi øverste skuffen så det er orden på salver, kluter og diverse.

Skrevet

Vi har en skeidar-kommode med tre store skuffer og to små øverst. Med en stellematte oppå. Mye billigere enn stellekommoder fra babybutikker og god som gull for oss :-)

AnonymBruker
Skrevet

Barebarn/sørbø har et par fine...

Anonymous poster hash: e242c...0ce
Skrevet

Ja tenker at den bør være i tre. Ser for meg at det er finest. Gode forslag dere har kommet med. Takk! Men ser for meg at jeg ønsker å skifte på baby ved at jeg står ved babys ben. Ikke på siden av baby.. Så da er jo egentlig den fra jollyrom eneste som er den veien.. Men det må da finnes fler!?

AnonymBruker
Skrevet

IKEA har et som heter Gulliver, det har ikke skuffer under, men åpne hyller. Men det fungerer i hvert fall kjempefint og man kan stelle barnet fra riktig side (altså fra fotenden), ikke koster det skjorta heller :-)

Anonymous poster hash: af561...169
Skrevet

Ikea har også Hemnes stellekommode hvor man står i fotenden av baby. Stelletoppen kan tas av og da blir det bare en vanlig kommode.

• Liker 1
Skrevet

Takk! Høres ut som ikea er et sted jeg bør ta en titt.. Har noen mnd igjen men liker å ha ting på plass. :-)

Skrevet

Stokke sitt er genialt, men noe dyrt..

Skrevet

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S29828090/

Vi har Hensvik stellebord fra IKEA, og jeg er veldig fornøyd med det! Vi har i tillegg to hyller øverst, noe jeg satte veldig pris på. Jeg kunne stelle babyen mens den hadde beina på magen min, og ta både bleier, kremer, vaskekluter osv fra hylle over hodet hennes. Jeg likte aldri tanken på å måtte bøye meg ned, og finne f.eks. bleier UNDER henne, sånn som med Gulliver stellebordet.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70167218/

Ville helst kunne følge med på henne hele tiden :)

Skrevet

Ja tenker at den bør være i tre. Ser for meg at det er finest. Gode forslag dere har kommet med. Takk! Men ser for meg at jeg ønsker å skifte på baby ved at jeg står ved babys ben. Ikke på siden av baby.. Så da er jo egentlig den fra jollyrom eneste som er den veien.. Men det må da finnes fler!?

Mye lettere å stelle stående ved babyens side synes jeg. Spesielt når de kommer til den alderen hvor de ikke ligger i ro lenger. ;)
Skrevet

Mye lettere å stelle stående ved babyens side synes jeg. Spesielt når de kommer til den alderen hvor de ikke ligger i ro lenger. ;)

Enig, føles veldig mye tryggere når ungen begynner å åle og kaste på seg.

Skrevet (endret)

Jeg har Gulliver og det er helt problemfritt at hyllene er under babyen. Jeg har alltid en hånd på babyen om jeg må strekke meg etter noe på hyllene. Jeg har en ekstremt aktiv liten kar, og det har gått helt fint. Skjønner ikke dere som foretrekker å stelle/skifte fra siden. Det er noe herk syns jeg.

Endret av Sol79
Skrevet

Er vel en vanesak. :)

Skrevet

Takk for svar!

Skrevet (endret)

Vi har bare en malm-kommode fra ikea med tre skuffer, med en stellematte oppå. Perfekt for oss ihvertfall :) Passe størrelse og høyde, og god plass i skuffene. Har små kurver oppi øverste skuffen så det er orden på salver, kluter og diverse.

Samme her, fungerer veldig bra.

Edit:

Jeg likte forresten godt å stelle fra "kortsiden" i starten, men har vent meg til fra siden nå som gutten ble for stor for å stelles "på tvers" av kommoden. Og så har jeg ikke blitt tissa på etter at jeg begynte å stelle fra siden. ;)

Endret av Stinelin
Skrevet

Samme her, fungerer veldig bra.

Edit:

Jeg likte forresten godt å stelle fra "kortsiden" i starten, men har vent meg til fra siden nå som gutten ble for stor for å stelles "på tvers" av kommoden. Og så har jeg ikke blitt tissa på etter at jeg begynte å stelle fra siden. ;)

:fnise: Godt poeng! Kanskje jeg bytter preferanser nå som vi får en gutt?

AnonymBruker
Skrevet

Mens jeg får ikke ti å stelle fra siden, når jeg er hos venner som har slikt bord steller jeg på gulvet. Sikkert bare vane, men jeg får det bare ikke til

Anonymous poster hash: a75c6...d5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...