miss summer Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Jeg leter etter et fint stellebord i hvitt helst med skuffer under. Noen som vet hvor jeg kan gå tak i det? :-)
Superlilje Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Vi har bare en malm-kommode fra ikea med tre skuffer, med en stellematte oppå. Perfekt for oss ihvertfall Passe størrelse og høyde, og god plass i skuffene. Har små kurver oppi øverste skuffen så det er orden på salver, kluter og diverse.
Severus Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 http://www.brio.net/nn-NO/To_Be_Furniture/Your_nursery/Changing_Tables/37437_ChestOfDrawers Et fra Brio http://www.jollyroom.no/barn-baby/stelle/stellebord/gulvtsllebord/babydan-tarok-princess-skotbyra-vit.html BabyDan http://www.smaatroll.biz/webshop.aspx?pageid=53228&catId=17146&Product=35506#products Et fra Cam
Tordensky Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Vi har en skeidar-kommode med tre store skuffer og to små øverst. Med en stellematte oppå. Mye billigere enn stellekommoder fra babybutikker og god som gull for oss :-)
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Barebarn/sørbø har et par fine... Anonymous poster hash: e242c...0ce
miss summer Skrevet 6. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2013 Ja tenker at den bør være i tre. Ser for meg at det er finest. Gode forslag dere har kommet med. Takk! Men ser for meg at jeg ønsker å skifte på baby ved at jeg står ved babys ben. Ikke på siden av baby.. Så da er jo egentlig den fra jollyrom eneste som er den veien.. Men det må da finnes fler!?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 IKEA har et som heter Gulliver, det har ikke skuffer under, men åpne hyller. Men det fungerer i hvert fall kjempefint og man kan stelle barnet fra riktig side (altså fra fotenden), ikke koster det skjorta heller :-) Anonymous poster hash: af561...169
Tordensky Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Ikea har også Hemnes stellekommode hvor man står i fotenden av baby. Stelletoppen kan tas av og da blir det bare en vanlig kommode. 1
miss summer Skrevet 6. august 2013 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2013 Takk! Høres ut som ikea er et sted jeg bør ta en titt.. Har noen mnd igjen men liker å ha ting på plass. :-)
Niennas Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S29828090/ Vi har Hensvik stellebord fra IKEA, og jeg er veldig fornøyd med det! Vi har i tillegg to hyller øverst, noe jeg satte veldig pris på. Jeg kunne stelle babyen mens den hadde beina på magen min, og ta både bleier, kremer, vaskekluter osv fra hylle over hodet hennes. Jeg likte aldri tanken på å måtte bøye meg ned, og finne f.eks. bleier UNDER henne, sånn som med Gulliver stellebordet. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70167218/ Ville helst kunne følge med på henne hele tiden
Teriyaki Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 Ja tenker at den bør være i tre. Ser for meg at det er finest. Gode forslag dere har kommet med. Takk! Men ser for meg at jeg ønsker å skifte på baby ved at jeg står ved babys ben. Ikke på siden av baby.. Så da er jo egentlig den fra jollyrom eneste som er den veien.. Men det må da finnes fler!? Mye lettere å stelle stående ved babyens side synes jeg. Spesielt når de kommer til den alderen hvor de ikke ligger i ro lenger.
kisskissbangbang Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Mye lettere å stelle stående ved babyens side synes jeg. Spesielt når de kommer til den alderen hvor de ikke ligger i ro lenger. Enig, føles veldig mye tryggere når ungen begynner å åle og kaste på seg.
Sol79 Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 (endret) Jeg har Gulliver og det er helt problemfritt at hyllene er under babyen. Jeg har alltid en hånd på babyen om jeg må strekke meg etter noe på hyllene. Jeg har en ekstremt aktiv liten kar, og det har gått helt fint. Skjønner ikke dere som foretrekker å stelle/skifte fra siden. Det er noe herk syns jeg. Endret 6. august 2013 av Sol79
Stinelin Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 (endret) Vi har bare en malm-kommode fra ikea med tre skuffer, med en stellematte oppå. Perfekt for oss ihvertfall Passe størrelse og høyde, og god plass i skuffene. Har små kurver oppi øverste skuffen så det er orden på salver, kluter og diverse. Samme her, fungerer veldig bra. Edit: Jeg likte forresten godt å stelle fra "kortsiden" i starten, men har vent meg til fra siden nå som gutten ble for stor for å stelles "på tvers" av kommoden. Og så har jeg ikke blitt tissa på etter at jeg begynte å stelle fra siden. Endret 7. august 2013 av Stinelin
Niennas Skrevet 7. august 2013 #19 Skrevet 7. august 2013 Samme her, fungerer veldig bra. Edit: Jeg likte forresten godt å stelle fra "kortsiden" i starten, men har vent meg til fra siden nå som gutten ble for stor for å stelles "på tvers" av kommoden. Og så har jeg ikke blitt tissa på etter at jeg begynte å stelle fra siden. Godt poeng! Kanskje jeg bytter preferanser nå som vi får en gutt?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #20 Skrevet 7. august 2013 Mens jeg får ikke ti å stelle fra siden, når jeg er hos venner som har slikt bord steller jeg på gulvet. Sikkert bare vane, men jeg får det bare ikke tilAnonymous poster hash: a75c6...d5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå