Gå til innhold

Hvor mye betaler du på treningssenteret?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes trening er dyrt men har en sykdim som gjør at jeg vanskelig kan klare meg uten den man får på senteret og jeg savner den veldig når jeg av økonomiske grunner iblant har valgt å være uten.

Hvor mye betaler du pr. mnd for å trene på ditt treningssenter og har du noen tips til billig treningstøy ol, på lavbudsjett?

Gode treningssko med god demping synes jeg man må ha og kjøper et par årlig. Hvordan ser ditt treningsbudsjett ut?

Anonymous poster hash: 6ead2...19e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

sykdom

Anonymous poster hash: 6ead2...19e
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

350 for en måned.

Brukte en gammel tskjorte og en treningsbukse fra sparkjøp. Treningsbh fra Pierre Robert.

Du må jo ikke kjøpe inn klær til å trene i. Du kan jo bare finne deg et par faste tskjorter :)

Endret av Mortem
AnonymBruker
Skrevet

199 kr per mnd

Anonymous poster hash: a4bd1...275
  • Liker 1
Gjest Lypcha
Skrevet (endret)

199 kr per mnd

Anonymous poster hash: a4bd1...275

Hvor trener du og er det noen rabatt eller er det ordinær pris? Jeg betaler neste 500 kr og skulle gjerne hatt det billigere.

Edit: Jeg har ordentlige sko, men bruker et par faste singletter/tskjorter og en vanlig sort tights og en treningstights. Man trenger ikke masse fancy treningstøy.

Endret av Lypcha
Skrevet

Det er mange kjeder som ikke har gruppetilbud som er billigere pga. det. Eks. er evo. Ellers har HM LOGG mye billige treningsklær. Sko kan du kjøpe billig(ere) på XXL.

Skrevet

699,- Per måned. Ganske dyrt, men jeg prioriterer heller dette enn å bruke pengene på andre ting som festing, kino, etc.

Skrevet

Hvor trener du og er det noen rabatt eller er det ordinær pris? Jeg betaler neste 500 kr og skulle gjerne hatt det billigere.

Edit: Jeg har ordentlige sko, men bruker et par faste singletter/tskjorter og en vanlig sort tights og en treningstights. Man trenger ikke masse fancy treningstøy.

Fresh fitness og Bare trening koster 199,- pr. mnd, finnes sikkert noen andre også hvis man leter litt .

Gjest Keikolina
Skrevet

Hos bare trening koster det 199 i mnd.

Skrevet

Betaler 465,- for SATS.

Det er rett her hvor jeg bor og da ønsker jeg heller å betale litt for det. Mye større sjanse at jeg kommer meg på trening og det gjør hverdagen min utrolig mye mer fleksibel. Jeg er veldig fornøyd!

Liker også å ha litt skikkelig treningstøy, det gjør min opplevelse bedre. Trenger ikke nødvendigvis være så dyrt, xxl har ofte mange gode tilbud eller som nevnt tidligere HM.
Men det er jo ikke det det handler om, viktigst at man kommer seg ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også en budsjettmosjonist. kjøper treningtøy på Fretex, trener hos en billigkjede til 199 og løper barbeint på sommeren og med de tynneste skoene fra ebay på vinteren.

Anonymous poster hash: 25ff7...073

Skrevet

370 kr i mnd med 12 mnds binding.

Skrevet

Jeg betaler kr 199,- på Fresh Fittness. Standardpris. Var tidligere kunde på Elexia og syntes ikke det er noe bedre der (har ikke prøvd gruppetreningen på FF).

Jobben min dekker 400,- av månedsutgiftene for treningsenter til de ansatte. Selv om jeg har sendt inn kontrakt på at jeg kun betaler kr 199,- så lønner de meg kr 400, så faktisk tjener jeg 200kr på dette :danse:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

389,- i måneden for fullt medlemskap, har senterets beste avtale da firmaet jeg jobber i er veldig stort. Ordinær pris er 599,-.

Treningsklær kjøper jeg på H&M, er billig der, og det funker bra. Ellers handler jeg på Ebay, salg og benytter meg av vervepremier og slikt på senteret. Har også mye tøy fra den gangen jeg jobbet på treningssenter, ble sponset med treningsklær som fortsatt varer og jeg ikke har fått brukt :P

Anonymous poster hash: 14f76...24c
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg betaler 399,- med bedriftsavtale på Spenst.

Når det gjelder treningsklær, kjøper jeg dyre klær for eksempel Nike. Dette er fordi jeg trener en del og disse klærne holder seg lenger. Jeg liker ikke å gå i butikker, så klær av en viss kvalitet sparer meg for dette ondet.

Skrevet (endret)

Betaler 395 pr mnd hos Elixia, treningssenter nær jobben. Tenkte å melde meg inn rett ved her jeg bor, koster 299 kr per mnd som går ned til 249 kr etter 6 mnd og 199 kr etter 12 mnd. Gjør meg ingenting å være medlem to steder, føler jeg får litt mer valgfrihet på den måten. I tillegg er jeg medlem av en karateklubb til 325 kr pr mnd.

Treningstøy ift karaten kjøper jeg ytterst sjelden, jeg har hatt giene mine, dvs draktene mine, i mange år. Annet treningstøy kjøper jeg enten på eBay, Ellos når det er salg (de har jo alt fra Adidas til Nike til you name it) eller på turer til Storbritannia.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

699,- Per måned. Ganske dyrt, men jeg prioriterer heller dette enn å bruke pengene på andre ting som festing, kino, etc.

389,- i måneden for fullt medlemskap, har senterets beste avtale da firmaet jeg jobber i er veldig stort. Ordinær pris er 599,-.

Treningsklær kjøper jeg på H&M, er billig der, og det funker bra. Ellers handler jeg på Ebay, salg og benytter meg av vervepremier og slikt på senteret. Har også mye tøy fra den gangen jeg jobbet på treningssenter, ble sponset med treningsklær som fortsatt varer og jeg ikke har fått brukt :P

Anonymous poster hash: 14f76...24c

Elixia I presume?

Anonymous poster hash: d7d98...b43

Skrevet

Jeg trener Bikram yoga og betaler ca 12000 i året. Jep. Dyrt , men så har jeg ikke brukt en krone på kiropraktor , sykedager ( er selvstendig næringsdrivende ). Siden jeg begynte, så har spart inn det dobbelte sikkert.

Kjøper rimelig treningstøy på h&m , og ønsker gavekort til jul og bursdag .

Skrevet

kr 549 på Stamina HOT. Kjøper generelt treningsklær fra Nike, men t-skjorter og noen trenings bh'er er bra på Cubus. Er avhengig av at tightsen/shortsen puster godt, så da er jeg mest fornøyd med Nike der.

Skrevet

525,- på SATS! Er ofte salg på diverse nettbutikker, som f.eks nelly og familiebutikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...