Gå til innhold

Kjenner noen til ulthera behandling på Beths Medispa i Oslo?

Gjest MartineL.

Anbefalte innlegg

Gjest MartineL.

Har tenkt å ta oppstramning av ansiktet med ultera der. Vet ikke om jeg tør. Noen som har prøvd? Var det mye smerter? Etterpå? Resultat? :blomst: Her er blomster til deg som svarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Fortsetter under...

• 4 måneder senere...
AnonymBruker

Styr unna Beth's!!! Bunæs er en cowboy som burde ha mistet lisensen for lengst! Var hos ham for en restylane behanling som skulle være meget diské men endte opp med "PERMANENT" snusleppe på den ene siden. Han snakket i telefonen under hele behandlingen, også mens han stakk meg med sprøyten, og brukte ikke hansker! Jeg kjente at han satt mer av stoffet på den ene siden enn den andre og påpekte dette men det nektet han blankt og skyldte på sprengt blodåre. Det andre problemet var at han fylte for mye, samt at han brukte noe heavy-ere variant av restylane (Perlane). Over ett år etter har jeg forsatt like mye snusleppe og ser veldig skjev ut i ansiktet! Klagde selvsagt på dette og ble simpelt sent bort med beskjed om at jeg måtte være sånn fra før og at resultatet etter hans mening var finfint! Prøvde i tillegg å selge meg Obagi mot mine ennå ikke-eksisterende rynker. Skamløs liten Berlusconi wannabe, bare glad jeg ikke fikk en smitte pga. uhygieniske forhold. Mistenker at resten av gjengen på dette stedet holder samme klasse da de tør jobbe med denne mannen.

Anonymous poster hash: 08b19...a38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...
AnonymBruker

Har tenkt å ta oppstramning av ansiktet med ultera der. Vet ikke om jeg tør. Noen som har prøvd? Var det mye smerter? Etterpå? Resultat? :blomst: Her er blomster til deg som svarer!

Dette lurer jeg også på! Trenger ikke være Beths, men lurer på om noen har erfaring med behandlingen? Må si at det frister veeeeldig!

Anonymous poster hash: 32162...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Styr unna Beth's!!! Bunæs er en cowboy som burde ha mistet lisensen for lengst! Var hos ham for en restylane behanling som skulle være meget diské men endte opp med "PERMANENT" snusleppe på den ene siden. Han snakket i telefonen under hele behandlingen, også mens han stakk meg med sprøyten, og brukte ikke hansker! Jeg kjente at han satt mer av stoffet på den ene siden enn den andre og påpekte dette men det nektet han blankt og skyldte på sprengt blodåre. Det andre problemet var at han fylte for mye, samt at han brukte noe heavy-ere variant av restylane (Perlane). Over ett år etter har jeg forsatt like mye snusleppe og ser veldig skjev ut i ansiktet! Klagde selvsagt på dette og ble simpelt sent bort med beskjed om at jeg måtte være sånn fra før og at resultatet etter hans mening var finfint! Prøvde i tillegg å selge meg Obagi mot mine ennå ikke-eksisterende rynker. Skamløs liten Berlusconi wannabe, bare glad jeg ikke fikk en smitte pga. uhygieniske forhold. Mistenker at resten av gjengen på dette stedet holder samme klasse da de tør jobbe med denne mannen. Anonymous poster hash: 08b19...a38

Så synd at du hadde en så dårlig erfaring! På generelt grunnlag vil jeg anbefale å gå til sykepleiere istedet for leger for filler og botox, fordi de har mange flere behandlinger enn hva lagene har, og derfor som regel mye dyktigere enn legene.

Ellers må jeg si at min erfaring med Beths er helt motsatt! Jeg har gått til Kristin, og har aldri møtt lignende service og imøtekommenhet noen gang i noe som helst yrke. Hun er helt fantastisk både faglig og "personlig".

Ellers er Silje kjent som Norges kanskje aller beste på fillers og botox. Har ikke erfaring med henne personlig, men ryktet hennes er veldig bra.

Jeg har en veninne som var til en av de andre legene der og satt filler, og da var hun ikke fornøyd, men da fikk hun time hos en av sykepleierne som fikset det uten ekstra kostnad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dytter på denne jeg :) veldig lite info å finne om behandlingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Annonse

• 1 år senere...
  • 4 måneder senere...

Har bare lest at folk har fått nerve skader og volumtap/fett tap. Det tar en stund før skadene vises

Anonymkode: 0eb10...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.12.2020 den 14.17):

Har bare lest at folk har fått nerve skader og volumtap/fett tap. Det tar en stund før skadene vises

Anonymkode: 0eb10...920

Det og trådløft virket som en løsning for å slippe kirurgi, men det er tydeligvis no go da. Rart så mange seriøse steder reklamerer for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
AnonymBruker

utrolig mange som har blitt ødelagt av det- og en skam at de fortsetter med det

Anonymkode: af763...9de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gå heller for kirurgi om du skal gjøre noe

Anonymkode: 5e707...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sjekk hva som skjedde med hun her etter å velge en lettvint løsning som Laserliposkulptur fremfor å gå for det som faktisk funker (plastikkirurgi) med engang 

https://www.nettavisen.no/side2/helse/den-plastiske-kirurgen-ble-sjokkert-da-hun-sa-hva-som-hadde-skjedd-med-linn-43/s/12-95-3423259660

Anonymkode: 5e707...d02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...