AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Jeg har vært singel ca. 1 år nå, begynte å date en gutt for ca. 1 halvt år siden. Bruddet med ekskjæresten var tøft, jeg ble deprimert, og kjemper forsatt litt med mørke tanker, men føler jeg er på god vei (går litt opp og ned, men sakte men sikkert oppover). Det å date noen er jo litt spesielt når man sliter litt psykisk (dårlig selvtillit, søvnvansker, mye tanker om ditt og datt). Jeg opplever også for tiden at jeg sånn generelt ikke er så begeistret for så mye. Men for å komme litt til poenget. Jeg møtte denne gutten for et halvt år siden. Vi har møttes jevnlig, noen ganger med større opphold. Vi er ikke eksklusive, vi snakker ikke om at vi dater andre (jeg gjør forsovet ikke dette, men har hatt noen one night stand), men det ligger i kortene at vi begge er single og "på leting" og da møter man jo ofte flere. Det var ikke akkurat noe kjærlighet ved første blikk dette heller, vi har forholdsvis god kjemi, hyggelig å være sammen, jeg vil forsette å se han fremover. Datene våre er i hovedsak film, middag, være hjemme hos en av oss. Veldig Date med stor D. Så det blir liksom litt sitvt på en måte.. hvis man kan si det sånn, vi finner ikke på noe ute sammen eller lignende. Vi ler har det hyggelig, han får meg til å smile, han gr meg komplimenter, vi har god sex, jeg gleder meg når vi skal møtes, og det er et lyspunkt i uka om vi har en avtale. Jeg blir veldig nervøs når vi skal møtes, selvbevisst, og klarer ikke helt slappe av, men vi har det hyggelig for det. jeg liker å møte han, tar intiativet til å møtes noen ganger, men vet ikke om det bare er det at vi ikke har de følelsene som man skal ha om det skal bli noe mer, eller om jeg holder veldig tilbake pga, tidligere skuffelse, depresjon, redd for å bli såret (ikke noe jeg tenker så mye over, men merker jeg sliter med å være alvorlig å seriøs med han, blir fort tullete) Nå har vi datet i 1 halvt år jevnlig, men ingenting skjer? Jeg er ikke nødvendigvis ute etter noe forhold (jeg sliter forsatt litt med å komme helt over forrige), men lurer liksom på hva denne datingen skal føre til? Noen som har erfaringer med lignende? Skal jeg forsette å møte han? Vet ikke helt hva jeg spør etter her, men har ikke datet noen så lenge før, og litt uvant (begge mine tidligere forhold har vært en ganske kraftig rask forelskelse som ikke er til å ta feil av, aldri i tvil om det var liv laga med disse to eksene). Anonymous poster hash: a0b97...736
guttemann Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Den skal føre til et lyspunkt med god stemining og god sex. Hva skal ellers langvarig dating med noen man ikke er eksklusive med være eller føre til? Men det kunne jo vært greit å ta praten og avklare om dere bare skal fortsette å være fwb-er i praksis i fremtiden også.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 vi har forsovet avtalt å forsette å møtes. noen som har fått et forhold ut av langvarig dating? sjangse for at følelser vil komme etter lengre tid? noen tips til hva jeg kan gjøre for å "komme litt tettere på", føler at det er hyggelig, men er liksom en stor distanse mellom oss. hva dette skyldes vet jeg ikke. Noen sjangse for at han tenker at dette kun er sex? Anonymous poster hash: a0b97...736
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå