Antique Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe mobiletui til Iphone på nettet? Har lett i butikker, men finner ingen som faller i smak.. Bestilte fra en nettside tidligere en gang (husker ikke hva den siden heter nå), men det etuiet er så slitt nå + at når de leverte leverte de pakken direkte til meg istedenfor at jeg kunne hente den i posten selv. Hater å få sånne pakker som blir levert direkte, så vil helst ikke bestillle fra en sånn side igjen. Hahah, kanskje litt sært men! Noen som vet om noen sånne sider?
missdior Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 (endret) eBay! Koster som regel 1-10 dollar, alt ettersom hva du vil ha, og dette er inklusiv frakt. Bare å søke på "iphone case" også kanskje "iphone case flower" eller "iphone case cat" Det du vil Endret 6. august 2013 av missdior 1
Antique Skrevet 6. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2013 Takk! Da får jeg prøve å ta en kikk der
Blekkulf Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Www.miniinthebox.com har mange fine (og billige) etui o.l. :D absolutt verd en titt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå