Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en fyr som har føleser for meg. Det har han selv sagt, og hadde det vært opptil kun følesene hans ville han sagt ja til å være i et forhold med meg, men mentalt var han ikke helt der enda. Så nå ville han faktisk bare date framover en stund, og være all inclusive (vi er der). Han vil ikke treffe andre enn meg, men er altså ikke helt klar for "forholdsbiten". Samtidig ville han ikke love meg noe eller..

Noen som har erfaring her? Er dette noe som kan endre seg etter noen måneder med dating? Jeg tenker jo at jeg vil ikke rushe ting for fort fram jeg eller, selv om jeg føler meg klar til noe mer.

Jeg kan jo godt date han en stund framover, men må jo sette en grense på det også ettervært på hvor lang "datingfasen" skal vare.

Anonymous poster hash: e66a1...6ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at han ikke er helt klar for et forhold, men at han kan bli klar for det etterhvert. At det er best, som du nevner også, å ikke rushe ting. Jeg ville sett det litt an. Men det er klart; tar dette veldig lang tid og han ikke viser tegn på å ta det "et skritt videre", så hadde jeg blitt litt lei. Skjønner at du ikke vil vente i evigheter, liksom :P

• Liker 1
Skrevet

Det er jo et forhold. han vil bare kalle det noe annet for sin egen sjelefreds skyld (ikke klar/usikker). Etter hvert går det nok opp for ham at når dere er i et forhold, kan dere like gjerne kalle det for det det der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere datet? Jeg skjønner ikke helt forskjellen mellom å date eksklusivt og seriøst og å være kjærester bestandig... bortsett fra at førstnevnte kanskje er mer en periode hvor man blir kjent og ser om man funker sammen som et par? Hva folk gjør i denne perioden varierer åpenbart; om man framstår som et par offisielt/blant venner, om man møter familie osv...

Anonymous poster hash: b8d73...a48
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere datet? Jeg skjønner ikke helt forskjellen mellom å date eksklusivt og seriøst og å være kjærester bestandig... bortsett fra at førstnevnte kanskje er mer en periode hvor man blir kjent og ser om man funker sammen som et par? Hva folk gjør i denne perioden varierer åpenbart; om man framstår som et par offisielt/blant venner, om man møter familie osv...

1 måned, men vi var ungdomskjærester engang i tiden om jeg skal si det slik. Det er nå 8 år siden. Og nå har vi funnet tonen igjen sammen.

Anonymous poster hash: e66a1...6ab

AnonymBruker
Skrevet

Ok :) En måned er jo ikke lenge selv om dere kjenner hverandre fra før. Jeg ville gitt det mer tid - i hvert fall når han er såpass seriøs at han er eksklusiv. Så får du kjenne på det etter hvert om det føles feil eller for usikkert for deg om han ikke vil gå videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...