Gjest hildurl Skrevet 21. april 2004 #1 Skrevet 21. april 2004 En fetisj er noe man blir veldig seksuelt opphisset av. Jeg har fortalt min kone hva mine to fetisjer er men hun nekter å fortelle hva hennes er. Hun har aldri hatt orgasme men hvis hun hadde vært mere åpen om hva hun tenner på ville jeg kanskje klare å gi henne orgasme. Lurer derfor veldig på hva dere jenter tenner på. Mine to fetisjer er forresten store damerumper og det å se min kone ha sex med en annen mann(helst en ung pen mann med stort utstyr)
Venus_venus Skrevet 21. april 2004 #2 Skrevet 21. april 2004 Ikke alle har fetisjer... Og hva jenter i forumet her tenner på trenger ikke være synonymt med hva din kone tenner på. Den enese som gjør det er henne. Så det beste rådet er vel at du fortsetter med med det...
blåveis Skrevet 21. april 2004 #3 Skrevet 21. april 2004 Ikke alle har fetisjer... Og hva jenter i forumet her tenner på trenger ikke være synonymt med hva din kone tenner på. Den enese som gjør det er henne. Så det beste rådet er vel at du fortsetter med med det... Nettopp! Dersom det er din kone du er interessert i å tilfredsstille hjelper det lite hva KGères fantasier/fetisjer er.. (jeg har ingen fetisjer men mange fantasier, så der er det også en forskjell!) (eller er dette rett og slett en løktråd?)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 22. april 2004 #4 Skrevet 22. april 2004 sleng på henne en gassmaske, så skal du se at ALLE kvinnfolk kan dras under en kam helt sant!
Hilde Skrevet 22. september 2004 #5 Skrevet 22. september 2004 Tråden er delt, resten finner du her. Newt-moderator
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå