AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Det er nesten 2 og et halvt år siden det ble slutt mellom meg og min eks, likevel klarer jeg ikke å slutte å tenke på han. Dvs, jeg har møtt andre gutter osv - men jeg er virkelig overbevist om at han(eksen) er den rette for meg, og jeg klarer bare ikke å legge det fra meg når jeg er med andre. Grunnen til at det ble slutt tidligere var at det rett og slett var et feil tidspunkt, og ting gikk litt imot oss - derfor var det til det beste akkurat der og da. Dette var også noe vi kom til enighet i - jeg og syntes at det etter omstendighetene var det beste akkurat der og da. Av oss to har jeg uten tvil vært den som har slitt mest med å komme seg videre, jeg har sendt meldinger om at jeg savner han osv..(begynner å bli en stund siden det nå da - var mest det første halve året etter at jeg holdt på sånn). Han har sagt at han har savna meg og, men at jeg også må komme meg videre..Så det har endt med at jeg har trekt meg litt unna, og ikke tatt kontakt med han. De siste gangene har det kun vært han som har gjort det, og da har vi i hovedsak snakket om helt hverdagslige temaer.. Så det jeg lurer på, er jeg dum om jeg slipper ut "bomben" med at jeg fortsatt tenker på han? At jeg har lyst til å prøve igjen? Jeg klarer ikke å gi slipp på han.. Vet jo heller ikke hva han tenker om det, siden vi ikke har snakka om noe sånt - men regner jo med at han sikkert har kommet seg videre. Er det noen andre her som har funnet tilbake til en tidligere eks på denne måten? Er så redd for at jeg skal ødelegge forholdet vårt nå og. Hmm. Virker det her helt dødt? Anonymous poster hash: bb80b...cce
Gjest Bioelte Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Du kan jo prøve å ta det litt steg for steg, i stede for å hive deg over han med en gang, etter mange år med lite kontakt. Du kan jo begynne med å ta opp kontakten med han, snakke med hverandre litt oftere og prøves å møtes innimellom. Så kan du jo se ann underveis, om det virkelig er det du vil og om det er noe interesse fra hans side. Dere har jo vært glad i hverandre før, så det er jo en mulighet for å finne tilbake til hverandre Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå